Inlägg från: Anonym (Hjälp! otrogen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hjälp! otrogen)

Min flickväns slida enorm från igenstans?!

Hej, jag behöver hjälp!

Min flickvän och jag har varit tillsammans i 2 - 3 månader, jag vill verkligen satsa på henne men då för en månad sedan var hennes slida enorm, vi träffas bara en gång i veckan då jag går på en internat skola och nu ifrån ingenstans var hon så enorm att jag hade kunnat få in hela min hand, även när hon var torr...

Jag har ingen liten pennis direkt men det var bara för sjukt, och hennes förklaring på det hela var: jag vet inte?

En slida kan väll inte töjas av sig själv? och inte så extremt mycket från ingenstans? nu tre veckor senare har den återblivit normalt halvtrång igen då jag klagat varje gång att den varit töjd och jag inte känt något, och det gjorde jag verkligen inte iheller, jag kände absolut ingenting och nu helt plötsligt är den normal igen.

Kan det ha varit som hon vart otrogen? med en kille med väldigt stor dase? Eller är det så att kvinnors könsorgan bara kan töjas helt plötsligt från ingenstans med flera cm i diameter? 

Snälla hjälp! Det ända jag får upp i huvudet är att hon är otrogen, har till och med frågat men hon säger bara en massa att jag är den ända för henne hit och dit... ? "/  

Svar på tråden Min flickväns slida enorm från igenstans?!