blomman07 skrev 2013-09-19 11:46:12 följande:
Köp bebistops! Jag önskar nästan att jag skaffat barn tidigare så att jag hade upptäckt hur smidiga dessa är! De har ju liksom mer bomull på sig, är är därför lättare att göra rent ytterörat med. Perfekt om man som jag hatar att vara blöt om öronen efter dusch, de suger ju upp allt vatten istället för att bara dra omkring det som en vanlig liten tops.
Kanske kan vara något?
Hmm, jag kan ju prova i alla fall :) Har nog aldrig sett bebistops förut, men jag antar att de finns där övriga bebissaker finns i affären?
Anonym (??) skrev 2013-09-19 11:49:15 följande:
Använder du balsam/ inpackning i duschen? Jag kan få lite rester av det i bland i öronen när jag inte sköljt tillräkligt noga och då blir det så för mig.
Jag använder balsam, jag vet inte om jag har kvar det i öronen efter dusch, låter lite skumt om det skulle vara så, tycker jag sköljer bort balsamet rätt så bra.
Just nu låter det som att jag får se till att skumma in öronen i duschen, skölja av ordentligt och sen använda sån där bebistops :P Sen om inte det hjälper kanske jag provar det där oil matifier. Om inget funkar så får jag väl fortsätta gömma öronen :P