• Anonym (Flickvän)

Hur göra min kille riktigt kåt..?

Okey.. Jag vill göra något som gör min kille riktigt kåt när han kommer hem från jobbet men vet inte vad! 
    Har ni några tips..? Jag vill liksom förföra honom, brukar inte göra något sådär jättesexigt men vill det nu. Så hur skulle ni killar vilja att man förförde er när ni kom hem från jobbet?

Skrattande 

• Svar på tråden Hur göra min kille riktigt kåt..?
  • Anonym (Sambotjej)

Svårt att veta eftersom man inte vet hur in kille funkar.

Om han är sexuell av sig kanske du kan "prata dirty" till honom. Skicka ett riktigt snuskigt sms innan han kommer hem :)

• Anonym (Flickvän)
    Anonym (Sambotjej) skrev 2013-09-19 21:32:56 följande:
    Svårt att veta eftersom man inte vet hur in kille funkar.

Om han är sexuell av sig kanske du kan "prata dirty" till honom. Skicka ett riktigt snuskigt sms innan han kommer hem :)
    Ja han vill helst liksom pang på haha, men skulle vilja göra något mer spännande som tar liiite längre tid Skrattande Men ska skicka ett dirty sms iallafall!
  • Anonym (Sambotjej)

Hm, du kanske ska binda fast honom? Inte vara dominant men ändå reta honom...långsamt... :)

• Anonym (Flickvän)
    Anonym (Sambotjej) skrev 2013-09-19 21:58:01 följande:
    Hm, du kanske ska binda fast honom? Inte vara dominant men ändå reta honom...långsamt... :)
    Hmm ja, kanske skulle vara något Glad
  • Anonym (Poker)

Spela klädpoker! Du kan ju stajla dig med fina underkläder m.m. Den som vinner får önska sig ngt av den andra :)

• Anonym (Flickvän)
    Anonym (Poker) skrev 2013-09-20 00:23:17 följande:
    Spela klädpoker! Du kan ju stajla dig med fina underkläder m.m. Den som vinner får önska sig ngt av den andra :)
    Åh bra ide, ska nog köra på det. Kommer han nog gilla Skrattande
  • Anonym (Kille)

Kan tala i erfarenhet att kommer han direkt från jobbet så har han inte energi för massa tjafs och lekar, sånt passar bättre på helgerna. Möt han i dörren naken eller i sexiga underkläder och dra in han i sovrummet. Ställ dig på knä och säg till han att tappa byxorna. Sen runkar du igång han och puttar han i sängen och för in han i dig. Kan vara en fördel om du värmer upp lite själv alldeles innan han travar in. Bete dig som att du behöver han i dig NU!

Min fru har många gånger försökt överaska mig med diverse mys, lekar m.m. när jag kommer hem. Känns bara löjligt och jag har inte tålamot för sånt när jag haft en fyskiskt krävande arbetsdag. Har många gånger bitit ihop och försökt engagera mig för hennes skull, hon har ju trots allt lagt ner både tid och tankar för att försöka ge mig en bra upplevelse när jag kommer hem. Men det känns mest som jag gör det för hennes skull, inte som hon gör det för min eller sin egen.

• Anonym (Flickvän)
    Anonym (Kille) skrev 2013-09-20 00:54:45 följande:
    Kan tala i erfarenhet att kommer han direkt från jobbet så har han inte energi för massa tjafs och lekar, sånt passar bättre på helgerna. Möt han i dörren naken eller i sexiga underkläder och dra in han i sovrummet. Ställ dig på knä och säg till han att tappa byxorna. Sen runkar du igång han och puttar han i sängen och för in han i dig. Kan vara en fördel om du värmer upp lite själv alldeles innan han travar in. Bete dig som att du behöver han i dig NU!

Min fru har många gånger försökt överaska mig med diverse mys, lekar m.m. när jag kommer hem. Känns bara löjligt och jag har inte tålamot för sånt när jag haft en fyskiskt krävande arbetsdag. Har många gånger bitit ihop och försökt engagera mig för hennes skull, hon har ju trots allt lagt ner både tid och tankar för att försöka ge mig en bra upplevelse när jag kommer hem. Men det känns mest som jag gör det för hennes skull, inte som hon gör det för min eller sin egen.
    Yeah, han gick och la sig direkt när han kom hem nu. Så nu sover han, haha. Men får hitta på något till helgen istället när han inte slocknar direkt.. Kan nog också känna att det skulle bli mer än man orkar med massa lekar direkt efter jobbet men får hitta på nått tills imorgon Skrattande
  • Anonym (Kanske)

Gör något helt oförväntat anspela på att du åttrår andra män men har valt honom. Poängen är att det man känner sig helt säker på är inte lika upphetsande som det man kanske kan få. Ja vi människor är ett mysterium !!!

Anonym (Flickvän) skrev 2013-09-19 21:21:24 följande:
    Okey.. Jag vill göra något som gör min kille riktigt kåt när han kommer hem från jobbet men vet inte vad!  Har ni några tips..? Jag vill liksom förföra honom, brukar inte göra något sådär jättesexigt men vill det nu. Så hur skulle ni killar vilja att man förförde er när ni kom hem från jobbet?  

• Anonym (Sambokillen)

Tycker smset är en bra start. Skriv till honom när han är på jobbet. Hurdå känner dig (kåt & våt) och hur du längtar efter att få känna honom i dig. Tror inte han går och lägger sig när han kommer hem då! Lycka till.

Svar på tråden Hur göra min kille riktigt kåt..?