Anonym (Kille) skrev 2013-09-20 00:54:45 följande:
Kan tala i erfarenhet att kommer han direkt från jobbet så har han inte energi för massa tjafs och lekar, sånt passar bättre på helgerna. Möt han i dörren naken eller i sexiga underkläder och dra in han i sovrummet. Ställ dig på knä och säg till han att tappa byxorna. Sen runkar du igång han och puttar han i sängen och för in han i dig. Kan vara en fördel om du värmer upp lite själv alldeles innan han travar in. Bete dig som att du behöver han i dig NU!
Min fru har många gånger försökt överaska mig med diverse mys, lekar m.m. när jag kommer hem. Känns bara löjligt och jag har inte tålamot för sånt när jag haft en fyskiskt krävande arbetsdag. Har många gånger bitit ihop och försökt engagera mig för hennes skull, hon har ju trots allt lagt ner både tid och tankar för att försöka ge mig en bra upplevelse när jag kommer hem. Men det känns mest som jag gör det för hennes skull, inte som hon gör det för min eller sin egen.
Yeah, han gick och la sig direkt när han kom hem nu. Så nu sover han, haha. Men får hitta på något till helgen istället när han inte slocknar direkt.. Kan nog också känna att det skulle bli mer än man orkar med massa lekar direkt efter jobbet men får hitta på nått tills imorgon