• Fru Gustavsson

Tråddödartråden

En tråd där alla vi tråddödare kan samlas och haspla ur oss menlösheter som vad vi åt till frukost, vilken färg det är på grannens brevlåda eller annat sådant som gör att ingen orkar bry sig om att kommentera något man skrivit. 
    För visst finns vi fler? Som glatt ploppar in i någon tråd med något att få lätta hjärtat med, och inte en kotte svarar eller skriver minsta knyst efteråt?

Eller, är världen så grym, att jag kommer att vara den som dödar tillochmed denna tråd?

Vi får väl se. Minns dessa trådar från tusen år sedan då jag sist hängde på FL. De kunde vara sjukt underhållande.

Mannen sover. Katten sover. På tv visas en film, vilken vet jag icke. 

Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Svar på tråden Tråddödartråden
  • Fru Gustavsson

Min katt foder som en hel karl. Fast han är så liten.

• Fru Gustavsson

Fiser ska det stå. Kan ej stava.

• Ehmm

kollar på rör och gubbar som jobbar

• sötare

Dimmigt ute, skrivit e massa personliga brev till arbetsansökningar, hjärna som en zoombi käns det som, ettåring som klättrar överallt, ingen rast ingen ro. Idag ska det staplas ved.

• Fru Gustavsson

hjärnan som snömos efter att jag plussat och fått lägga ner snus och för mkt koffein. glad att det finns onico och koffeinfritt. 

• megoo

Pillar mig i naveln och undrar hur det skulle smaka.

• Mimen
    Fru Gustavsson skrev 2013-10-15 20:04:44 följande:

hjärnan som snömos efter att jag plussat och fått lägga ner snus och för mkt koffein. glad att det finns onico och koffeinfritt. 

Oj, plussat idag? Stort!

Tur att det inte finns några restriktioner för Candy Crush Saga iaf.

Själv har jag fastnat på lev 347.
  • Fru Gustavsson

Candy crush är bra grejor det, du har kommit långt!!! Brukar söka strategitips nör jag kör fast.

• tilj75

Jag har aldrig spelat candy crush, tror jag skulle fastna totalt och aldrig få nånting gjort. Sjuka barn. Blä.

Svar på tråden Tråddödartråden