Sexliv på distans
Hej, jag är i ett distansförhållande där det går några månader mellan gångarna vi ses, behöver lite tips på hur man trotts detta kan ha ett gemensamt sexliv, hur gör ni som befinner er i samma situation?
Hej, jag är i ett distansförhållande där det går några månader mellan gångarna vi ses, behöver lite tips på hur man trotts detta kan ha ett gemensamt sexliv, hur gör ni som befinner er i samma situation?
Alla distansförhållanden slutar med att någon är otrogen.
Man skickar sexiga sms, man kan ju tom använda webbcamera om man vill.Onanera mycket det gör jag skulle aldrig vara otrogen.
Telefonsex, camsex? Det hade vi när min man var borta.
Jag är tror inte jag eller min partner kommer vara otrogen så jag är inte nervös om det.
Ibland kommer det nog gå att besöka oftare, jobbet som begränsar då vi båda är väldigt karriärsinriktade.
Hon skulle nog inte våga visa upp sig själv, jag har svårt att hon skulle tycka det var sexigt att se mig sitta där runkandes bara, sen vet man ju aldrig om det riskerar att komma i fel händer om man spelar in det eller skickar bilder.
Har själv ett distansförhållande med min pojkvän från England, har inte setts på 4 månader nu, men flyttar till honom i Oktober!
Vi brukar använda skype, ibland kan jag skicka lite "snusk" sms till honom när han är på jobbet!
Vi har också haft "camsex", då det inte finns några andra sätt...som en av människorna sa här uppe så onanerar jag också sjukt mycket..haha!
Förstår inte folk som säger att det alltid slutar med att någon är otrogen, för så är absolut inte fallet!!
Vi har hållt ihop i 2 år nu, och jag har inte ens tänkt tanken på att vara otrogen...så skit i dem :)
Jag och min tjej skypar mycket och skickar många sexiga bilder till varandra. Att visa sig naken på bild kräver dock tillit och kanske skall man börja med att t.ex onanera framför varandra när man är tillsammans.
När vi väl ses så tar det 1-2 dagar innan vi kommer upp ur sängen igen :)
Då tycker jag det är betydligt jobbigare att inte vara nära varandra i vardagen, att äta middag själv, att kolla på tv i soffan själv osv.
Min vill jag ska skicka fina snuskiga bilder men det känns så fånigt! vet inte hur jag ska göra? dålig fantasi har jag nog med det. Men vill jättegärna göra det för hans skull. Hur tror ni han menar?
Vårt är på obestämd tid
Träffade en kille på snuskchatt.se och han bor typ 40 mil bort men vi blev ihop iallafall så nu är det mest att man chattar sex och onanerar för varandra i Cam och sånt och de funkar ganska bra tycker jag:)
Hm, ja hur skall man nu försöka föra det på tal, antar att jag får börja då.
Det är inte så svårt. För oss började det en kväll efter vi sagt godnatt på Skype och jag skickade några hjärtan till henne, sen så skickade vi lite mer och jag nämnde att jag och min grabb (hon kallar den så) kände oss ensamma ikväll. Då frågade hon om jag inte kunde hjälpa honom och på den vägen var det