• Grimagen

Sexliv på distans

Hej, jag är i ett distansförhållande där det går några månader mellan gångarna vi ses, behöver lite tips på hur man trotts detta kan ha ett gemensamt sexliv, hur gör ni som befinner er i samma situation?

• Svar på tråden Sexliv på distans
  • Anonym (Inte en chans)

Alla distansförhållanden slutar med att någon är otrogen.

• HasseA
    Anonym (Inte en chans) skrev 2013-09-22 19:35:20 följande:
    Skit också! Gråter Hur lång tid har vi på oss, tror du? Vi ses varannan helg.
  • Anonym (V)

Man skickar sexiga sms, man kan ju tom använda webbcamera om man vill.Onanera mycket det gör jag skulle aldrig vara otrogen.

• Anonym (t)

Telefonsex, camsex? Det hade vi när min man var borta.

• Kevlarsoul
    Nu är det tyvärr så TS, att det finns sådana personer som säkerligen varit med om, hört talas om, eller på något sätt har förutfattade meningar om distansförhållanden och drar den slutsatsen att alla, precis alla ( även mitt då jag regelbundet onanerar, smeker mina bröst, stönar och säger hur mycket jag längtar efter min killes stora hårda kuk i min fitta m.m, på Skype) förhållanden slutar i otrohet. Ditt förhållande TS, är unikt, precis som mitt och alla andra miljarder parförhållanden i världen. Det finns alltid lösningar om man väljer att tro på dom och att båda jobbar mot samma mål, nämligen att få sin relation att fungera trots omständigheterna. 

Jag tror definitivt att det finns flera sätt, och ett sätt kan vara att ni kommunicerar via Skype eller dylikt, våga släppa  loss och ha det skönt på det sättet. Skicka snuskiga sms eller vågade bilder (givetvis ska man känna sig helt trygg i det, eller så får man väl jobba på det tänker jag) just för att överraska sin partner och få igång honom/henne i sådana tankar. Det är väldigt hett, tycker jag!

Nu läser jag även att det kan ta uppemot några månader tills ni ses; finns det någon möjlighet att ändra på det?  
  • Grimagen

Jag är tror inte jag eller min partner kommer vara otrogen så jag är inte nervös om det.

Ibland kommer det nog gå att besöka oftare, jobbet som begränsar då vi båda är väldigt karriärsinriktade.

Hon skulle nog inte våga visa upp sig själv, jag har svårt att hon skulle tycka det var sexigt att se mig sitta där runkandes bara, sen vet man ju aldrig om det riskerar att komma i fel händer om man spelar in det eller skickar bilder. 

• Anonym (t)
    Grimagen skrev 2013-09-22 22:56:07 följande:
    Jag är tror inte jag eller min partner kommer vara otrogen så jag är inte nervös om det.

Ibland kommer det nog gå att besöka oftare, jobbet som begränsar då vi båda är väldigt karriärsinriktade.

Hon skulle nog inte våga visa upp sig själv, jag har svårt att hon skulle tycka det var sexigt att se mig sitta där runkandes bara, sen vet man ju aldrig om det riskerar att komma i fel händer om man spelar in det eller skickar bilder. 
    Vad är ert mål? Hur länge ska ni ha ett distansförhållande?
  • Anonym (:))

Har själv ett distansförhållande med min pojkvän från England, har inte setts på 4 månader nu, men flyttar till honom i  Oktober!
    Vi brukar använda skype, ibland kan jag skicka lite "snusk" sms till honom när han är på jobbet!
    Vi har också haft "camsex", då det inte finns några andra sätt...som en av människorna sa här uppe så onanerar jag också sjukt mycket..haha! 
    Förstår inte folk som säger att det alltid slutar med att någon är otrogen, för så är absolut inte fallet!!
    Vi har hållt ihop i 2 år nu, och jag har inte ens tänkt tanken på att vara otrogen...så skit i dem :)

• Grimagen
    Anonym (t) skrev 2013-09-22 23:01:36 följande:
    Vad är ert mål? Hur länge ska ni ha ett distansförhållande?
    Tror det blir åtminstonde två år, målet är väl att det skall vara hon och jag.
  • Hem lig

Mitt gjorde det inte
  • Anonym (lång)

Jag och min tjej skypar mycket och skickar många sexiga bilder till varandra. Att visa sig naken på bild kräver dock tillit och kanske skall man börja med att t.ex onanera framför varandra när man är tillsammans.

När vi väl ses så tar det 1-2 dagar innan vi kommer upp ur sängen igen :)

Då tycker jag det är betydligt jobbigare att inte vara nära varandra i vardagen, att äta middag själv, att kolla på tv i soffan själv osv. 

• Anonym (V)

Min vill jag ska skicka fina snuskiga bilder men det känns så fånigt! vet inte hur jag ska göra? dålig fantasi har jag nog med det. Men vill jättegärna göra det för hans skull. Hur tror ni han menar?

• Grimagen
    Anonym (V) skrev 2013-09-23 17:49:05 följande:
    Min vill jag ska skicka fina snuskiga bilder men det känns så fånigt! vet inte hur jag ska göra? dålig fantasi har jag nog med det. Men vill jättegärna göra det för hans skull. Hur tror ni han menar?
    Det kan nog vara allt från lättklädd / sexigt klädd till bilder när du onanerar kan jag tänkta mig.

Men vad gör en kille, jag försöker tänka vad en tjej kan tyckas om men att jag sitter på en stol och runkar låter ju inte speciellt sexigt.
  • Anonym (t)
    Grimagen skrev 2013-09-23 13:09:32 följande:
    Tror det blir åtminstonde två år, målet är väl att det skall vara hon och jag.
    Distansförhållande är tufft om det är på obestämd tid, försök att sätta upp ett datum för när ni sa sluta ha ett distansförhållande.
  • Anonym (V)

Vårt är på obestämd tid

• Anonym (V)
    Grimagen skrev 2013-09-23 18:02:45 följande:
    Det kan nog vara allt från lättklädd / sexigt klädd till bilder när du onanerar kan jag tänkta mig.

Men vad gör en kille, jag försöker tänka vad en tjej kan tyckas om men att jag sitter på en stol och runkar låter ju inte speciellt sexigt.

En kukbild hade jag uppskattat
  • Anonym (lång)
    Anonym (V) skrev 2013-09-23 18:37:20 följande:

En kukbild hade jag uppskattat
    Det gör min tjej också, och nån gång ibland kan hon få en film.

En gång fick hon en sprutfilm och var alldeles till sig i flera dagar Cool
  • Anonym (Josefin)

Träffade en kille på snuskchatt.se och han bor typ 40 mil bort men vi blev ihop iallafall så nu är det mest att man chattar sex och onanerar för varandra i Cam och sånt och de funkar ganska bra tycker jag:)

• Grimagen

Hm, ja hur skall man nu försöka föra det på tal, antar att jag får börja då.

• Anonym (lång)

Det är inte så svårt. För oss började det en kväll efter vi sagt godnatt på Skype och jag skickade några hjärtan till henne, sen så skickade vi lite mer och jag nämnde att jag och min grabb (hon kallar den så) kände oss ensamma ikväll. Då frågade hon om jag inte kunde hjälpa honom och på den vägen var det Cool

Svar på tråden Sexliv på distans