• Champagne72

Någon som testat Victoria Milan?

Fungerar sidan även för par som söker en extra tjej? 

Skapade en gratis profil där och blev bombad med brev från killar, så söker man det så är det nog en bra sida.  
    Ni som betalt för medlemskap och vet hur sidan fungerar, är det värt 400kr för en månad? 

• Svar på tråden Någon som testat Victoria Milan?
  • Anonym (Ninni)

Har SJ varit medlem på den sidan men gillade den inte!! sen testade jag snuskchatt.se mycket bättre sexdating sida!! Det kostar någon hundring där med men där trycker jag de var värt pengarna!! Hoppas ni hittar en låt tjej;)

• Platypus

Tycker det låter som någon som är sponsrad av en viss chatt

Tror att det är generiskt för alla sådana sidor att alla kvinnor blir fullkomligt bombarderade av mer eller mindre (oftast mindre) välskrivna brev från killar.

Vet inte om jag ska tycka mest synd om kvinnorna som får alla dessa brev i sin inkorg eller killarna som tror att just deras brev med "Hej. Vill du knulla?" är unikt och lyser rosaskimmrande på kvinnornas dataskärm.

Finns det någon sida med jämnare fördelning och något slags filter som tar bort de värsta dräggen så låter det ju trevligt 

• Champagne72
    Anonym (Ninni) skrev 2013-09-29 09:51:06 följande:
    Har SJ varit medlem på den sidan men gillade den inte!! sen testade jag snuskchatt.se mycket bättre sexdating sida!! Det kostar någon hundring där med men där trycker jag de var värt pengarna!! Hoppas ni hittar en låt tjej;)

Tack för tipset
  • Exet

Victoria Milan är i mina ögon en skitsida!

Tänker inte rekommendera någon här då det kan misstolkas...

• Anonym (anders)

Jo men visst serru! Jag är gift sedan 10 år tillbaks och är numera medlem på vm, har 8 älskare vilka jag träffar minst tre ggr i veckan, helst alla på en gång. Vem fan bryr sig om frun liksom? Enklast såhär än o skilja sig tycker jag.....

Svar på tråden Någon som testat Victoria Milan?