• Anonym (Blålila!)

Mitt underliv har blivit Viol aktig i färgen...

Jag har alltid röd färg där nere men såg igår att mina inre blygdläppar och runt öppningen så att säja har blivit blålila i färgen som en viol typ.

Är det något som bör kollas upp? 

• Svar på tråden Mitt underliv har blivit Viol aktig i färgen...
  • Anonym (Blålila!)
    FireLady skrev 2013-09-22 10:40:36 följande:
    Är du gravid?
    Ingen aning.
    Kan den ändras då? 
  • Jungblom

Det ändras under menscykeln och även vid graviditet. Det är inget att oroa sig för..

• Anonym (Blålila!)
    Jungblom skrev 2013-09-22 11:05:34 följande:
    Det ändras under menscykeln och även vid graviditet. Det är inget att oroa sig för..

Okej. SÅ det kan påvisa både mens och en eventuell graviditet?
  • yodi
    Anonym (Blålila!) skrev 2013-09-22 11:10:18 följande:

Okej. SÅ det kan påvisa både mens och en eventuell graviditet?

mens vet jag inte, men vid graviditet vet jag att det ändras för många till att bli just blå lilla aktigt
  • Anonym (lila)

Det kan påvisa graviditet, mens vet jag inte, har bara märkt det vid graviditet. Gör ett test :)

• Anonym (Inte jag)

Blir det alltid lila vid graviditet? Går här hemma och hoppas på ett plus och är 2 dagar över tiden. Kollade i spegeln nu men jag är då inte ett dugg lila, är det kört då?

• Anonym (Blålila!)

Jag bad min man att kolla där nere så jag inte inbillade mig och han sa att det gick mer åt det blålila hållet.

Har beräknad mens kommande vecka så är lite tidigt att testa nu tyvärr 

• yodi
    Anonym (Inte jag) skrev 2013-09-22 12:30:21 följande:
    Blir det alltid lila vid graviditet? Går här hemma och hoppas på ett plus och är 2 dagar över tiden. Kollade i spegeln nu men jag är då inte ett dugg lila, är det kört då?
    det är inte alltid det blir det på en gång, någon gång har jag blivit det innan jag har testat + och andra gånger har det tagit några veckor på sig ( gravid med nr fyra nu) så ge inte upp hoppet än
  • Anonym (Blålila!)

Har googlat lite om det och läst några skriva det fått blilila där nere men ändå ej varigt gravida utan fått mens

• Anonym (Inte jag)
    yodi skrev 2013-09-22 14:09:11 följande:
    det är inte alltid det blir det på en gång, någon gång har jag blivit det innan jag har testat + och andra gånger har det tagit några veckor på sig ( gravid med nr fyra nu) så ge inte upp hoppet än
    Uppenbarligen för jag plussade i morse
  • yodi
    Anonym (Inte jag) skrev 2013-09-24 09:28:31 följande:
    Uppenbarligen för jag plussade i morse

så skoj, stort grattis
Svar på tråden Mitt underliv har blivit Viol aktig i färgen...