• Auroraja

Vi som provat allt!

3år har gått och det känns som om man provat precis allt i hela världen. Följas åt och peppa varandra till det efterlängtade plusset! Det är alltid lättare att prata med nån som går igenom samma sak! Berätta lite om er själva och hur länge ni försökt så börjar vi där! Kram

• Svar på tråden Vi som provat allt!
  • Auroraja

Hejsan! Jag är oxå 24år och lite överviktig! Behöver bli av med en 15 kilo! Vi är i full gång med vår utredning! Allt har sett bra ut hittills, ett litet minus på mannens spermaprov och det var att dom rörde sig mer i sidled än framåt som dom ska! Det är inget som försämrar nått men det kan ta lite längre tid för dom att simma upp mot ägget! Jag var på min gynundersökning i fredags och allt såg toppen ut. Har oregelbunden mens och därför vill jag gå ner i vikt. Hur gamla är din partner? Hur känner du inför utredningen?

• Auroraja

Okej! Ja vikt pratar dom mycket om på utredning! Jag tycker inte jag e såååå jätte stor väger 86 kilo och är 177cm lång, så visst finns det att ta av men det fixar jag nog! Ett par nya löparskor och ett par pass zumba i veckan :) Min sambo är 28år och vi har varit tillsammans i 8år snart :) Längtar så jag håller på att dö över en lite knodd!! Kan sitta i timmar och fundera över namn eller kolla på babyprylar på nätet!! Jag ligger på snitt 35-40 dagars menstruationcykel så hoppas det blir kortare med ett ar kilo mindre!

Svar på tråden Vi som provat allt!