Brukar du noppa/fixa ögonbrynen? (till tjejer)
Med färga menar jag allt ifrån att färga på salong till att sminka. Ni som bara gör det ibland, välj ändå att ni gör det om det inte är extremt sällsynt.
Med färga menar jag allt ifrån att färga på salong till att sminka. Ni som bara gör det ibland, välj ändå att ni gör det om det inte är extremt sällsynt.
Gör inget med dem. Alls. De ser helt ok ut ändå.
Jag både plockar och färgar dem, oftast på salong men ibland gör jag det hemma om/när det behövs. Jag färgar eftersom jag har så ljusa bryn naturligt, snyggare när de syns lite mer tycker jag.
Noppar, plockar, fixar, trixar, färgar, målar och håller på = mina ögonbryn är viktiga i mitt ansikte och jag gillar "fixade" bryn, dock ej för smala
Min frisör plockar och färgar mina varje gång jag är där. Det är 1 gång i månaden.
Jag noppar nästan varje dag, gillar prydliga och smala ögonbryn, gillar inte vildvuxna eller buskiga. Nu har jag inte pennsmala, men smala nog, det ramar in mina ögon i alla fall, bäst. Sen fyller jag i lite diskret med grå(!!!) penna, låter sjukt, men det blir snyggast och ser inte alls ut som gråhårigt. Köpte nyss en kolfärgad penna, men den grå är i alla fall överlägsen. Går jag en vecka utan plock, ser dom ovårdade och fula ut.
Jag har nästan inga ögonbryn. så jag får måla dit dem med en ögonbrynspenna
Färgar och noppar på salong varannan månad.