Raka fittan?
Det låter som att alla tjejer rakar sin fitta? Är det verkligen så? Rakar du din fitta eller gör du det inte?
Det låter som att alla tjejer rakar sin fitta? Är det verkligen så? Rakar du din fitta eller gör du det inte?
Ja allt rakas bort, även det lilla som växer där bak. Skulle känna mig väldigt ofräsch med massa hår, plus att min man föredrar mig len och fin :)
Nej, alla rakar inte, det bestämmer man själv hur man vill ha det, eller hur man orkar hålla på...
Ja jag rakar bort... egentligen vill jag prova med vaxning.
Måste nog ta MÅNGA vinglas för att bli tillräcklig modig...få se när jag bokar en tid för en behandling på en salong...
Hur många av ni brudar som rakar er har problem med svamp i underlivet?
Äh, nu får ni väl skärpa er!
Det är så lätt att tro att "alla" rakar fittan och att "alla" dessutom håller på å knullar i rövhålet. Inte är det någon norm inte. Tycker det är en jädra hets på att verka avancerad.
Min övertygelse är att fittan i sig mår mättre av att inte vara rakad. Mycket större risk att få svamp å grejer när inte krullhåret hjälper till att lufta lite.
Ser ingen anledning att kvinnor skall se ut som småflickor mellan benen.
Visst, var ihop med en med rakad fitta ett tag och visst var det lite spännande och sensuellt men jag kan inte säga att det var frächare. Fräshheten sitter inte i hår eller inte hår.
Ge fan i att raka den! det är bara dumt! Våga vara kvinna!
hehe, nu blir man väl påhoppad som bakåtsträvare å gammalmodig å allt. Men jag har sagt min åsikt.
Hej på er!
Nej jag rakar inte, ser ingen anledning till det. Är 30 år.
Jag måste säga att det är lite olika hur tjejer/kvinnor ser ut mellan benen. Jag har på senare tid haft sex med blandade åldrar allt från 17 år till 35 år och kan säga att det är lite olika hur de gör med rakning eller ej!
Själv älskar jag att ge att slicka och får nog erkänna att en tjej med orakad fitta smakar bättre än en tjej med rakad oftast, om det inte är direkt efter dusch då såklart. Tjejer som är rakade tenderar att smaka och lukta mer svett mellan benen än en som är orakad. Och hår i munnen, är inget stort problem, håret växer ju inte mellan blygdläpparna ;)