Tycker du Victoria Silvstedt är en skönhet?
Kan förstå att hon är var mans våta dröm kanske, hon är ju sexig/vampig och framhäver det, men nån skönhet är hon ju inte. Inte klassiskt vacker. Hon är ju i klass med amazon kvinnan Anna Nichole Smith, ( fast Anna hade ett naturligt väldigt vackert ansikte i sig, går inte att förneka) alldeles för stora bomber "everything is bigger in Texas måttot" och hon ser ju verkligen konstgjord ut. Även läpparna är ju bauta. Det är liksom ingen måtta på att framhäva de sexuella attributen utan det är som hon vill vara endast ett stort sexuellt attribut.
Britt Ekland tex, eller även Greta Garbo, var ju naturligt vackra i sina ansiktsdrag och det räckte. Utan sina silikonbröst, Juvederm läppar och botoxpanna hade ju inte Vickan kommit nån vart alls. Sen måste hon även alltid gå omkring med sovrumsögon och se ut som en vildkatt som letar byte, liksom lite "aourrrr"! Jag kommer och slår klorna i dig..."
Ok, det är ju hennes trademark och levebröd, men i så fall kunde det ju lika gärna vara ful-Lotta i Askersund som pumpade upp tuttar och läppar, skaffade extentions och blekning, svart runt de pliriga ögonen och ett kåtigt sug i blicken. Sen är hon ju även väldigt lång, som en amerikansk basketball spelare, men det kan ju hjälpa när hon modellar. Hon är ju inte kurvig heller någonstans, har typ 2% kroppsfett ( och minst 800 cc silikon i var bröst, som en stor rund fotboll på vardera sida, diskret, vad är det) Sen är hennes haka stor och bred och manlig. Även käkarna, käklinjen. Som en mans. Så det är ju inte ens i närheten av Eklands skönhet och det liksom kvinnliga och vackra och tilltalande.
Men annars skulle jag definitivt inte ha nåt emot att ha alla hennes pengar hon ju faktiskt jobbat ihop själv. Det vette fan om jag inte även skulle spöka ut mig precis som henne bara för att kunna tjäna ihop dom också.
Tycker du Vickan är en skönhet, utöver sin sexuella framtoning? Hur tror du hon skulle sett ut idag om hon aldrig slagit igenom, inte opererat sig, jobbat i kassan på Ica? Ätit normalt och inte haft möjligheten att springa 8 timmar per dag på löpbandet? Kanske haft tre ungar vid detta laget också. Och haft axellångt hår uppsat i hästsvans?