• Anonym (Håhå)

Tycker du Victoria Silvstedt är en skönhet?

Kan förstå att hon är var mans våta dröm kanske, hon är ju sexig/vampig och framhäver det, men nån skönhet är hon ju inte. Inte klassiskt vacker. Hon är ju i klass med amazon kvinnan Anna Nichole Smith, ( fast Anna hade ett naturligt väldigt vackert ansikte i sig, går inte att förneka) alldeles för stora bomber "everything is bigger in Texas måttot" och hon ser ju verkligen konstgjord ut. Även läpparna är ju bauta. Det är liksom ingen måtta på att framhäva de sexuella attributen utan det är som hon vill vara endast ett stort sexuellt attribut.

Britt Ekland tex, eller även Greta Garbo, var ju naturligt vackra i sina ansiktsdrag och det räckte. Utan sina silikonbröst, Juvederm läppar och botoxpanna hade ju inte Vickan kommit nån vart alls. Sen måste hon även alltid gå omkring med sovrumsögon och se ut som en vildkatt som letar byte, liksom lite "aourrrr"! Jag kommer och slår klorna i dig..."

Ok, det är ju hennes trademark och levebröd, men i så fall kunde det ju lika gärna vara ful-Lotta i Askersund som pumpade upp tuttar och läppar, skaffade extentions och blekning, svart runt de pliriga ögonen och ett kåtigt sug i blicken. Sen är hon ju även väldigt lång, som en amerikansk basketball spelare, men det kan ju hjälpa när hon modellar. Hon är ju inte kurvig heller någonstans, har typ 2% kroppsfett ( och minst 800 cc silikon i var bröst, som en stor rund fotboll på vardera sida, diskret, vad är det) Sen är hennes haka stor och bred och manlig. Även käkarna, käklinjen. Som en mans. Så det är ju inte ens i närheten av Eklands skönhet och det liksom kvinnliga och vackra och tilltalande.

Men annars skulle jag definitivt inte ha nåt emot att ha alla hennes pengar hon ju faktiskt jobbat ihop själv. Det vette fan om jag inte även skulle spöka ut mig precis som henne bara för att kunna tjäna ihop dom också.

Tycker du Vickan är en skönhet, utöver sin sexuella framtoning? Hur tror du hon skulle sett ut idag om hon aldrig slagit igenom, inte opererat sig, jobbat i kassan på Ica? Ätit normalt och inte haft möjligheten att springa 8 timmar per dag på löpbandet? Kanske haft tre ungar vid detta laget också. Och haft axellångt hår uppsat i hästsvans?

• Svar på tråden Tycker du Victoria Silvstedt är en skönhet?
  • Triemer

Hon känns mest opererad och trasig. Hur stora tillgångar hon än har så kommer hon aldrig utstråla klass så länge hon ser ut som en dokusåpadeltagare.

• mice

Det handlar nog inte om ren skönhet, utan flyt och slumpen. Hon kanske lärde känna rätt människor, var villig att göra diverse saker, tog för sig, hade lite basic porrattribut osv.. Alla som är kända är inte vackra eller talangfulla. Sex säljer, så att säga.

• Anonym (tycker jag)

Hon hade ett bra utgångsläge, men har förstört sig med för många operationer samt ett konstgjort och fejkat sätt. Så för mig är hon inte vacker. Skönhet är dessutom inte bara en yttre grej - hon verkar tämligen själlös och inte direkt Einsteins dotterdotter vad gäller hjärnkapacitet. Men vad vet jag, hon är kanske en hejare på kvantfysik i hemlighet?

• SpanskaFlugan

Överlag finner jag aldrig brudar med uppblåsta tuttar, läppar som en vagina i fejjan och långa fejkklor istället för naglar attraktiva. Jag kan stå för att jag dömmer dem på förhand som blåsta och ytliga. Victoria Silvstedt ingår i den skaran tillsammans med diverse svenska blogg- och dokusåpabrudar. Samma sak gäller förresten deras manliga motsvarigheter.

• cazh82

Klart hon inte kan sättas i samma fack som Greta Garbo och liknande, men hon har lyckats finna sin nisch och genre. Smart jobbat och all cred till henne.

• vampyria2

Jag tycker att hon ser ut som en transvestit, inte snygg alls faktiskt, men jag antar att jag är konstig som tycker det då de flesta andra verkar tycka att hon är het Drömmer

• Anonym (Håhå)
    vampyria2 skrev 2013-09-23 18:35:53 följande:
    Jag tycker att hon ser ut som en transvestit, inte snygg alls faktiskt, men jag antar att jag är konstig som tycker det då de flesta andra verkar tycka att hon är het 

"Het" betyder inte alltid likamed vacker. Och att hon dryper av sexuell utstrålning, både på gott och ont, kan ju ingen förneka. Hon är superporrig liksom. Men du satte pricken över i'et när du sa transa! Där har jag det! Nu ser jag att det är just DET jag också tyckt i alla år om henne! En utklädd man! Hon ÄR ju manlig/maskulin. Just det där med längden, men även hakan och käklinjen. Och ögonen med. Tänk om hon ursprungligen ÄR en man? Vem vet, förutom mor hennes då. Och även transor kan ju vara "heta", heck, jag har många gånger avundats deras smala, beniga, seniga kroppar, inga höfter och tajta rumpor. Dom kan ju liksom forma muskelgrupper så mycket bättre än en kvinna. Får inget östrogenbetingat flubber som en annan klimakteriekärring. Men vackra...njaää, svårt att påstå.

Som sagt, hennes förmögenhet och att hon faktiskt skrapat ihop det själv, må vara genom blow jobs, är beundransvärd, vem snaskar liksom inte lite kotte för att bli för evigt ekonomiskt tryggad? Jag hade då inte dragit mig om det handlade om att spela i dom ligorna. Samma är det ju med Pamela Andersson, hon har ju fått sitt på det trygga och ett liv i lyx tack vare de konstgjorda liljekullarna. Bara det att hon var/är ju kvinnlig och faktiskt attraktiv i jämförelse mot Vickan, även om hon ju så klart också plumpat upp läppar och gudvetvad. Men på henne är det snyggt gjort, trots att det flashar i neonbillbord om det. Kanske även är för att Pam inte är två meter lång heller utan har en mer accepterad kvinnlig längd. Och hela hennes väsen är liksom mjukare medans Vickan är hård och kantig.

Ångrar att jag inte opererade mig också, stort, i ungdomens dar och cashade in på det.
  • next2u

Absolut inte. Gillar naturlighet och brunetter och hon är väl så långt från det man kan komma.

Svar på tråden Tycker du Victoria Silvstedt är en skönhet?