• frida94

VECKA 36 orkar inte mer....

Hallå går in i vecka 36 idag, och jag är så himla less på att vara gravid. 
    Jag har svullna fötter, huvudvärk, mår illa, och får inte sova hela nätter...... Hur ska jag få tiden att gå fortare?
    Har beräknad förlossning den 27 oktober, någon som vill följas åt tills dess och peppa varandra?  

• Svar på tråden VECKA 36 orkar inte mer....
  • frida94

Jag känner också att det är klart nu.... Jag går bara och väntar och väntar... Har du packat BB väskan??

• frida94

Åååh vad många som kommit med i tråden, roligt... Ursäkta att jag varit frånvarande, haha. 
    Jag har haft fullt upp klarade min uppkörning till körkortet i fredags, underbart nu när bebisen är här snart och allt... Glad Men nu är det inte långt kvar, gick in i vecka 38 i måndags, och det känns verkligen bokstavligt talat som en EVIGHET kvar.... Jag sitter nu med en kopp te '' hallonbladste'' det sägs ju att det kan starta förlossningen, men jag tror inte på det ;) men värt ett försök åtminstonde, men har i påse, och det är 50% hallonblad, sägs att lösvikt är mycket bättre... :) Men men... Nu får tiden går foooooort.... Eller hur brudar!! Hjärta{#emotions_dlg.flower}

• frida94
    TrueMeaning skrev 2013-10-09 14:26:14 följande:
    vart köper ni hallonbladste? Är det på hälsokostaffärerna eller? Finns det olika märken? 

Jag är idag i vecka 38 och har tröttnat på att bebisen ligger där inne och snor all min energi ;) Jag kan inte sova på nätterna pga foglossning och halsbränna. Sen längtar vi efter bebisen som tusan så han får gärna komma ut nu ;)  
    Jag köpte mitt på internet, på http://www.lifebutiken.se/ 
  • frida94

Ja och jag ber om ursäkt för att jag är så oaktiv här... Är såååå slut i både kropp och själv så jag ligger helt död i soffan mesta tiden och hoppas att tiden går fort.... 10 dagar kvar idag till beräknad förlossning, har inte känt av någonting än så länge att det är på gång eller så, allting är lugnt där inne förutom den lilla som sparkar och har sig! :) 
    Imorgon går vi ner på ensiffrigt till beräknad förlossning ;) haha jag har nedräkning, längtar så mycket.
    Sen får man väl fortsätta räkningen efter BF om ingen bebis dykt upp då för man köra en '' uppräkning'' och se hur många dagar man går över... Flört Men jag tycker våra bebisar kan kika ut nu på en gång, haha! 
    Dem här sista dagarna/veckorna på slutet är verkligen en evighet, känns värre än hela graviditeten, man har stått ut i 9 månader, men nu orkar man nästan inte ens stå ut längre.... 1 dag känns som 1 vecka! ;) iallfall för mig.

Har ni packat BB väskan? Gravid Isåfall släng gärna in en lista på vad ni har packat ner om ni vill förståss! {#emotions_dlg.flower} 

• frida94

Ååååh grattis till din lilla kille, gud vilken lycka!! :) 
    Sååå avundsjuk, vill också ha nu, men såå himla glad för din skull, tusen grattis! :) & lycka till med allting.
    Och tusen tack för listan du skrev till mig, fanns saker därifrån jag skrev ner på min egna lista! :)  

Svar på tråden VECKA 36 orkar inte mer....