VECKA 36 orkar inte mer....
23 oktober är de beräknat här :) lagom trött på den tunga magen och den jobbiga foglossningen
23 oktober är de beräknat här :) lagom trött på den tunga magen och den jobbiga foglossningen
Vart lite off från denna sida. Men nu är de 6 dagar kvar till beräknat. Och jag orkar inte mer. Sover inget på nätterna först vid 5-tiden kan jag sova, men bara om jag har en kudde mellan knäna, en vi ryggen och fläkt på i sovrummet. Foglossningen för mig har blivit en aning enklare att leva med sen bebisen fixerade sig för 8 veckor sen :) jag har en sprallig 3 1/2 åring här hemma som behöver mycket av min uppmärksamhet och med den lilla sömn jag får så är det inte lätt. Man får göra de bästa av situationen helt enkelt :)
Kasa01 med 3 dagar kvar till beräknat känns de onödigt att be om ett recept;) har dock citodon som jag fått just för smärtan av foglossningen att ta till natten. Men den börjar ta slut och vill spara på dessa underbara värktabletter till en natt jag känner att jag verkligen behöver få sova! :)
Och jag tror jag skulle tagit en igår kväll för aj så oroligt jag har sovit i natt. Vet inte om jag haft en massa sammandragningar för magen är som fasen. Hade många rediga sammandragningar/förvärkar igår så hoppas gör vi.
Hur är det för er när förvärkar kommerr? Får ni ont i ryggslutet och i ljumsken? :)
Åh grattis kasa01..Va roligt!! Här går vi på över tid. Va inne på förl idag pga minskade foster rörelser. Men inga fel på bebis, den ligger bara så jag inte känner så mycket rörelser som innan. Och är öppen 1cm å har ca 1-2cm kvar av tappen! Så de är på god väg:) så snart hoppas jag att vi har vår lilla/lille i famnen å stora syster längtar efter sitt syskon hon pratar om det varje dag:)
På BF+5 den 28/10 mötte våran lilla prinsessa världen:)