blir tokig på biomamman
snart kommer jag att bli skogstokig på det här strulet med veckor fram och tillbaka!! Biomamman byter ständigt schema på jobbet (min teori är att hon gör det för att djävlas) vilket gör att veckorna hon har barnen ständigt ändras. Bonusbarnen är 11 och 17 och den äldste har fått för sig att hon ska vara hos respektive förälder i två-veckorsperioder. Inte mig emot om bara barn nr 2 haft samma schema men icke..... Här är det varannan vecka som gäller, förutom då biomamman får för sig att det är dags att byta schema. Då ska barn nr 2 vara hos oss i två veckor, sedan är det tillbaka till varannan vecka igen. Ingen dialog med pappan utan barn 2 bara dyker upp och meddelar hur mamma sagt det ska vara. och eftersom hon redan börjat med sitt nya schema är det inget pappa kan göra. Tro mig, det har varit otaliga besök hos familjerätten gällande detta och mamman lovar bot och bättring. Håller väl en vecka eller två.
Jag håller på att gå i bitar av att aldrig få veta om det är barn här eller inte. Vi kan inte planera något, åka bort är det bara att glömma. Planera saker med kompisar?? Går inte att göra om vi ska gå tillsammans. Vad är det för idé att leva i sånt här förhållande?
Och hur f.n tänker man som biomamma när man påstår att man gör allt för sina barns bästa?