• Anonym (Orolig)

    Min katt födde en dalmatin

    Nu undrar jag vad som gått snett. Min katt födde en dalmatin.....en hund? Jag tror att hunden hade sex med katten..går det? eller finbs det prickiga katter? om det nu är en blandning av hund och katt, vad kallas en sådan ras isåfall? en kattmatin?

  • Svar på tråden Min katt födde en dalmatin
  • Sephrenia89
    Anonym (.) skrev 2013-09-27 10:06:40 följande:
    Är väl inte så märkligt. Min undulat födde en krokodil förra våren.



    ?
  • Sephrenia89
    Anonym (.) skrev 2013-09-27 10:06:40 följande:
    Är väl inte så märkligt. Min undulat födde en krokodil förra våren.



    <3 skulle det vara ^^
  • Anonym (Cruella de Vil)

    Jag kan ta hand om din lilla valp om du vill! Har du fler så det räcker till en kappa, eller jag menar.. så den har någon att leka med?

  • Sephrenia89
    Anonym (.) skrev 2013-09-27 10:06:40 följande:
    Är väl inte så märkligt. Min undulat födde en krokodil förra våren.



    Men herregud så svårt det ska vara att göra ett hjärta för det var ett bra svar..
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (.) skrev 2013-09-27 10:06:40 följande:

    Är väl inte så märkligt. Min undulat födde en krokodil förra våren.


    Jag lider med undulaten!
  • linnn89

    Exakt jag vill se.. Men jag har själv sett en sån liknande händelse fast kom inte ihåg hur eller vilka djur det var illafall en katt och det var på nyheter :) men tror inte på ts :)

  • Emelie 1987

    Hahaha..

    Ja, lägg upp en bild på valpen så vi får se! Hur gick befruktningen till? IVF hos veterinären? Är din katt surrogatmamma till en dalmatiner?  


    En man, två barn, tre älsklingar
  • Förkunnaren

    Min hamster födde en häst med vingar, så, korspara aldrig olika arter, jag har nu grava problem med hästen hemma i lägenheten, har fått ställa den på balkongen med fotboja så att den inte ska flyga iväg för inomhus tuggar den på madrasser, kissar överallt och sparkar sönder TV´n mm. Jag har lagt ut den på blocket men ingen vill köpa den, funderar på att låta avliva den.

  • sötare

    mina dammråttor fick krokofanter häromdagen väldigt bra tajmat då jag var väldigt godissugen. Nu slapp jag åka till affären å handla . Snabbt gick det när jag åt upp dem.

  • Aniiee

    Här är den enda katthunden jag erkänner. En del kanske känner igen den....



     
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Lindsey Egot the only one
    Aniiee skrev 2013-09-27 18:23:34 följande:

    Här är den enda katthunden jag erkänner. En del kanske känner igen den....



     
    Yaoi is the opiate of the fangirls
    Ja och den har ju prickar! En dalmatinkatt!
Svar på tråden Min katt födde en dalmatin