Inlägg från: Krakelspektakel |Visa alla inlägg
  • Krakelspektakel

Äggdonatorer till Örebro

Åh vad spännande! Jag står också i kö i Örebro men har inte hört något om när det kommer bli. När sattes du upp i kön?

• Krakelspektakel
    Jojjo77 skrev 2013-11-22 07:28:27 följande:
    Va kul att vi tillhör samma ställe! Vi kanske ses i väntrummet Vi har stått i kö sen i mars, så 8 månader nu. Hur länge har ni stått? Hoppas att ni snart är igång!

Vi kanske redan har setts i väntrummet då, för vi har också stått i kö sedan mitten av mars Flört
  • Krakelspektakel

Det går bra antar jag. Nu väntar vi ju bara. När vi sattes upp i kön fick vi höra att det var 6-12 månaders kö,men sist jag hörde av dem så fick jag beskedet inte före mars men före sommaren. Vi är inte från stan från början så vi har ingen familj här att fråga om de vill vara korsdonatorer och våra nära vänner faller för åldersstrecket. Kompisar vi inte står väldigt väldigt nära kan jag inte med att fråga. Det känns tröstlöst ibland.

• Krakelspektakel

[quote=71889880][quote-nick]Sannami skrev 2013-12-08 00:17:50 följande:[/quote-nick][/quote] Fantastiskt att du funderar på att donera ägg! Jag blir så glad när jag hör att det finns så osjälviska människor som kommer på tanken "bara sådär". Jag gissar att de flesta som kommer på att de vill donera gör det för att de står nära någon som haft svårt att skaffa barn? Något svar på dina frågor har jag inte, men de är jättegulliga på fertilitetsenheten. Lycka till med din eventuella äggdonation, kram.

Svar på tråden Äggdonatorer till Örebro