• Jag är bara jag

Varför går det inte logga ut härifrån längre?

Det händer absolut nada när man klickar på "logga ut". Förr gick det ju... Tllfälligt fel? Bara jag? Eller nåt nytt påfund?

• Svar på tråden Varför går det inte logga ut härifrån längre?
  • Jag är bara jag
    Mystica 1 skrev 2013-09-27 18:20:31 följande:
    Du kanske ska ta bort automatisk inloggning och sen logga ut

Självklart vet jag att man ska det,men det kommer ju inte ens så långt när man klickar! Inget händer.
  • Buster1994

rensa historiken alla altnetaiv som kommer upp när du ska rensa så loggar de ut sig.

• Jag är bara jag
    Buster1994 skrev 2013-09-28 00:48:47 följande:
    rensa historiken alla altnetaiv som kommer upp när du ska rensa så loggar de ut sig.
    Och här pratar du grekiska med en som har absolut noll datakunskap...
  • Unis
    Buster1994 skrev 2013-09-28 00:48:47 följande:

Det där har ingenting med utloggning att göra. Du har nog missuppfattat ts....
  • Jag är bara jag
    Bisquit skrev 2013-09-30 10:15:36 följande:
    Jag kan inte heller logga ut.

vad fan!!!
     Fler än jag alltså... Kan fortfarande inte och jag vet inte hur länge det varat faktiskt.
  • Jag är bara jag

Går fortfarande inte och nu vill jag veta varför! Det kan faktiskt finns gånger man vill logga ut! Förr gick det alltid.

• Jag är bara jag
    Jennie med ie skrev 2013-10-12 19:15:26 följande:
    Desperat knep av FL att behålla sina medlemmar? Jag blir utloggad fast jag inte ska det emellanåt, motsatt problem alltså. Men vad mysko för er!

Kanske det ja! Skrattande Hundra år sen jag blev utloggad,men egentligen hellre det för det går ju logga in igen,men ut går ju inte alls! Skumt!
  • David Strand

Jag hittar ingen utloggningslänk alls... Men att rensa familjeliv ur kakorna lär väl hjälpa :-/

Svar på tråden Varför går det inte logga ut härifrån längre?