• Anonym (?)

Hans kuk är som en banan!!

Träffat en kille några veckor nu, igår var första gången vi gjorde något sexuellt. Jag kände utanpå byxorna att han hade väldigt stor kuk, när jag tar ur den byxorna tänkte jag wow riktigt stor men blir chockad när hans kuk är böjd som en banan !? alltså riktigt böjd inte bara lite sned som kukar kan vara ibland.. Tänkte hur fan ska det här gå, sög av honom vilket jag tyckte va en liten utmaning eftersom den var så böjd.. efter det har jag funderat på hur jag ska kunna få in den i mig om vi kommer ha sex.. kommer det gör ont? alltså känns som det inte kommer att gå? Den är riktigt lång och tjock och böjd på det?
    Någon som vart med om samma sak?  

• Svar på tråden Hans kuk är som en banan!!
  • Anonym (suck)

Du sög hans kuk men ni har itne haft sex? Ellerhur!

• Anonym (?)
    Anonym (suck) skrev 2013-09-29 11:36:52 följande:

Varför tycker du det är så konstigt? Om vi hade haft sex hade jag inte skrivit det här inlägget!
  • Anonym (hane)

Känns som en trolltråd, men men...
    Varför inte prova?
    Många har böjda kukar, sen så är det inte ett ben i kuken utan svällkroppar så den är böjlig samt att slidan är ganska anpassningsbar.
    Sen är det väl bra att den är lite böjd, då får du stimulans på g-punkten om ni kör missionären typ.
    Lycka till. 

• Anonym (Kdjdjdk)

Är den böjd mot magen KAN det funka i vissa ställningar. Är den däremot böjd åt höger eller vänster eller ännu värre neråt är det värre. Funkar typ inte.

• Anonym (?)
    Anonym (hane) skrev 2013-09-29 11:43:30 följande:
    Känns som en trolltråd, men men...
    Varför inte prova?
    Många har böjda kukar, sen så är det inte ett ben i kuken utan svällkroppar så den är böjlig samt att slidan är ganska anpassningsbar.
    Sen är det väl bra att den är lite böjd, då får du stimulans på g-punkten om ni kör missionären typ.
    Lycka till. 

Det är absolut ingen trolltråd.. Vad ledsen jag blir..
  • Anonym (?)
    Anonym (Kdjdjdk) skrev 2013-09-29 11:46:43 följande:
    Är den böjd mot magen KAN det funka i vissa ställningar. Är den däremot böjd åt höger eller vänster eller ännu värre neråt är det värre. Funkar typ inte.

Nej den är böjd åt vänster. Vill heller inte fråga hur han har gjort innan med andra, känns elakt.
  • Anonym (Kdjdjdk)
    Anonym (?) skrev 2013-09-29 11:48:27 följande:
    Nej den är böjd åt vänster. Vill heller inte fråga hur han har gjort innan med andra, känns elakt.

Ush
  • Anonym (hane)

Bli inte ledsen.
    Du fick ju ett svar av mig i alla fall.
    Men prova, hade det inte funkat med andra hade han nog fixat till det.
    Helt övertygad om att det funkar.
    Prova är rådet. 

• Jeppe2

Men ta och skala bananen och ät den. Apa. Och i bakgrunden kan du slå på barnlåten "tänk om ja vore en liten liten apa ompa ompa"

• Sensitiveguy
    Anonym (suck) skrev 2013-09-29 11:36:52 följande:

Haha! För övrigt är det bara en liten andel kukar som är så "felkonstruerade" att det innebär problem vid penetrationsmomentet.
Svar på tråden Hans kuk är som en banan!!