• Anonym (Powerade)

Jag dejtar en ful tjej....vafan gör jag nu?

Tja alla trevliga människor!!
    Jag har värsta märkliga problemet, för jag dejtar en ful tjej!

Hon är världens snällaste, gulligaste, ömmaste och skitskön i sängen, vi passar bra ihop och kompleterar varandra. Men hon är som sagt ful som stryk. På en skala 1-10 är hon en 2'a.
    Hon har okej kropp, inte tjock eller så och gymmar/tränar kontinuerligt, men hon är inte särksilt vacker i ansiktet. Vad ska jag göra? Går det att operera lite? Hur föreslår jag lite operationer utan att hon blir sur? Kan jag fråga om det är någon del av kroppen hon skulle vilja operera? Vilken kroppsdel är hon minst nöjd med?

Ibland när jag tittar på henne vill jag inte se det fula ansiktet jag vill bara se de andra sidorna av henne, men som sagt så sitter ju ansiktet där och irriterar mig....jag blir inte attraherad när jag ser hennes ansikte helt enkelt.

Vad ska jag göra? Är det fler som är i samma situation i sin relation?

Kan någon övertyga mej om att det gör inget att va ihop med en ful tjej?
    Måste jag göra slut för att jag inte är attraherad av hennes ansikte?
    Hon har ju så många andra bra sidor.....

Hon behandlar mig som guld, för hon vet att hon egentligen inte är värdig mig...rent utseende mässigt alltså... jag är i en helt annan division än henne.

Vad finns det för fördelar med att vara ihop med en ful tjej?
    Ingen risk att hon lämnar mig? Inte en chans att andra killar stöter på henne?

Frågorna är många, hoppas ni har svar på några?

• Svar på tråden Jag dejtar en ful tjej....vafan gör jag nu?
  • Anonym (s)

Hmm.. Jag tycker inte att troll brukar vara så söta heller, så ni passar nog bra ihop.

• Anonym (Hehe)

Det är alltid bra att vara med en som är dåligare än sig själv på något. Man får en självförtroendekick och blir aldrig dumpad

• Anonym (Powerade)
    Anonym (Hehe) skrev 2013-09-29 13:36:08 följande:
    Det är alltid bra att vara med en som är dåligare än sig själv på något. Man får en självförtroendekick och blir aldrig dumpad
    Ja, och hon måste ju anstränga sig lite extra för att inte halka efter mig.
    Jag gillar situationen och trivs väl bra. Men fan hon ser inte bra ut i ansiktet alltså. Hur ska jag tänka?
  • Anonym (Dumpa)

Göra slut. Hon lär knappast se bättre ut av skönhetsoperationer. Har hon tex en näsa som går på snedden tvivlar jag på att läkarna kan rätta till det. Mycket tandkött över framtänderna, hur går det att dölja, man kan ju inte flytta upp tändernas position. Osv. Det är kört.

• Anonym (Powerade)
    Anonym (Dumpa) skrev 2013-09-29 13:40:25 följande:
    Göra slut. Hon lär knappast se bättre ut av skönhetsoperationer. Har hon tex en näsa som går på snedden tvivlar jag på att läkarna kan rätta till det. Mycket tandkött över framtänderna, hur går det att dölja, man kan ju inte flytta upp tändernas position. Osv. Det är kört.
    Dessutom tjänar hon ganska bra, ca 44000 i månaden och hon vill inte ha barn och det är ju bra. Förmodligen är hon rädd att barnen blir lika fula som henne.

Hon har berättat att hon blev mobbad i skolan för sitt utseende.
  • Anonym (ehh)
    Anonym (Powerade) skrev 2013-09-29 13:40:22 följande:
    Ja, och hon måste ju anstränga sig lite extra för att inte halka efter mig.
    Jag gillar situationen och trivs väl bra. Men fan hon ser inte bra ut i ansiktet alltså. Hur ska jag tänka?
    Utssende kan man göra något åt..men inte personlighet. DIG skulle jag aldrig dejta.
    Dessutom blir väl alla äldre..hur snygg är du om massa år?
    Usch och fy.
    Gör slut. HON förtjänar bättre.   
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Dumpa) skrev 2013-09-29 13:40:25 följande:

Inte för att jag tycker ts ska ändra på sin tjejs utseende utan snarare dumpa eller acceptera men både näsa och för mycket tandkött som syns går att fixa. Det var ju en fotbollsspelare som nyss överraskade fansen med att flytta upp tandköttet och fixa tänderna. Han fick ett helt nytt utseende. Minns ej namn.

Men nej ts, jag tycker inte du ska föreslå op för din tjej. Du ska gilla henne som hon är.
  • lillajag82

Du är genomskinlig...  
    Varför lägger du inte bara tråden direkt i sandlådan istället?  

• Anonym (Dumpa)
    Anonym (Nej) skrev 2013-09-29 13:44:58 följande:
    Inte för att jag tycker ts ska ändra på sin tjejs utseende utan snarare dumpa eller acceptera men både näsa och för mycket tandkött som syns går att fixa. Det var ju en fotbollsspelare som nyss överraskade fansen med att flytta upp tandköttet och fixa tänderna. Han fick ett helt nytt utseende. Minns ej namn.

Men nej ts, jag tycker inte du ska föreslå op för din tjej. Du ska gilla henne som hon är.
    Aha! Men det måste vara en jävligt komplicerad och dyr operation.
    Jag fattar inte ens varför TS är ihop med tjejen, man vet ju om man är attraherad innan man bestämmer sig för att bli ihop.
    One night stands och KK kan vara fula men man blir inte TILLSAMMANS med en tjej som man tycker har ett motbjudande ansikte.
  • Anonym (?)

Hur kommer det sig att du ena började dejta henne?

Svar på tråden Jag dejtar en ful tjej....vafan gör jag nu?