• Bebbo

Vattniga flytningar!

Är det nån som haft vattniga flytningar som börjat 5-6 dagar efter beräknad ÄL. Jag har inte testat med ÄL-stickor. Men enligt beräkningar borde jag haft den i fredags eller lördags. Å igår började jag få en massa vattniga flytningar. Har likadant idag. Trosorna blir alldeles våta. Kan det vara försenad ÄL eller kan det bara bli så. Eller kan det t.o.m. ha å göra med en ev. graviditet? Nån som vet?

• Svar på tråden Vattniga flytningar!
  • bubs

Jag vet i och för sig inte men jag kan ha det så efter äl. Hade det denna gången och nu bim+1 så man kan ju hoppas . Fast å andra sidan har jag haft så vid tidigare tillfällen också så... Mjölkiga liksom.

• Bebbo

Å spännande.. När tänker du testa?
    Mina är genomskinnliga å vattniga... Inte sega alls. Dem två senaste månaderna så har jag fått som mjölkliknande flytningar som börjat 4 dagar efter beräknad ÄL och slutat när mensen kommer. Men så är det inte den här månaden. Om jag ska gå efter uträkningarna så är jag på dag 20. Alltså 6 dagar efter beräknad ÄL. Konstig kropp man har.. Man blir aldrig klok på den...

• bubs

Tänkte försöka hålla mig till söndag. Om jag kommer så långt, alltså att inte mensen hinner före. Försöker hålla mig i skinnet och inte hoppas för mycket.
    Håller tummarna för dig!

• Bebbo

Spännande.. Du måste meddela när du har testat.

Jag tror visserligen att det kan vara lite för tidigt att känna av nån symtom så här tidigt. Men blir ändå lite nyfiken på varför jag fått så mycket vattniga flytningar... Det skiljer sig från dem två senaste månaderna. Innan dess kommer jag inte ihåg eftersom jag inte skrivit upp...

• Fridlund

Bebbo
    jag är nu på B+2, ingen tant, mycket vattniga flytningar, har nästan haft det i 2 veckor....

• Fridlund

törs inte...väntar lite!

• Bebbo

Förstår det eftersom det inte gått så många dagar.. Men man blir ju så nyfiken oxå.. Hoppas att du får ett +... Jag har inte BIM förrän den 10-11 feb.

• mysen71

Bebbo; Jag fick vattninga flytningar nån dag innan BIM O jag fick ett + 20/1

• Fridlund

jaa, tror nästan jag får ett + denna gången..vilket gör det hela ännu läskigare :) tänkte vänta i alla fall till bim+5, då måste det ju ge ett säkert svar...
    jag tycker det är så himla jobbigt att vänta!! vilket försök är ni inne på nu?

Svar på tråden Vattniga flytningar!