Min fru bjöd hem sin väninna...
Ok, här är min historia.
Jag och min fru har varit gifta i 10 år och har ett rätt normalt liv antar jag. Två små barn på 6 och 9 år, villa, bra jobb och är väl rätt skötsamma överlag. Min fru är definitivt inte blyg i sängen men ändå åt det stilla hållet utan erfarenhet från analt, parsex eller annat avancerat, vilket gör min historia ännu mer...ja fantastisk kanske.
Sexlivet är bra, och frekvensen ca 1-2 ggr i veckan och vi vill väl båda ha mer om orken funnits. Jag vill oftare än henne och skulle kunna tänka mig att experimentera lite mer, t.ex. med analsex och rollspel men inget som jag inte kan leva utan. En annan dröm som jag brukar skoja med henne om är att bjuda in en tjej till, vilket hon mest brukar slå bort med orden "Mmmhh dream om baby". För att retas med henne men ändå för att gripa halmstrån så brukar jag föra det på tal så ofta jag kan och när tillfälle att retas ges. Allt givetvis med lite takt och ton och utan att vara påtryckande på riktigt.
Så nu till min berättelse.
För en tid sedan en fredag när jag kom hem från jobbet lite tidigare så fann jag att det var ovanligt tyst i huset bortsett från en känsla av att någon befann sig i sovrummet. När jag går in för att kolla så hittar jag min fru och hennes kompis sittande i varsitt badlakan på sängkanten medan min fru lugnt säger "Hej älskling!" -Jag tänkte vi kunde prova det där som du alltid brukar tjata om....
Min fru hade vid ett par tillfällen tidigare, visade det sig, kommit in på ämnet sex när hon träffat sin kompis och på något sätt så hade hennes kompis låtit tanken mogna och tyckt att det vore häftigt att testa.
Så för att göra en lång historia kort så ledde det naturligtvis till att vi hade sex alla tre och dessutom riktigt bra sex. Kanske det bästa jag varit med om. Att se min fru slicka en annan kvinna samtidigt som jag tog henne bakifrån eller tvärtom, att se henne bli slickad samtidigt som jag fick hålla om en annan fyllig rumpa och stöta in kuken till roten, överträffade allt jag drömt om i sexväg. Vi gjorde saker som jag inte ens i min vildaste fantasi trodde att hennes kompis skulle göra om ett sånt här tillfälle på något otroligt sätt trots allt skulle ges. T.ex. fick jag ta min frus kompis analt, kyssa henne på munnen och till och med komma över hennes och min frus mun. Jag antar att det var hela stämningen som var så oerhört laddad som gjorde att alla spärrar hos dem släppte.
Efteråt så kändes det först otroligt häftigt och intensivt, och därefter en anings genant att ligga där tillfredsställda med de båda. Särskilt med hennes väninna som jag såg i ett helt annat ljus.
Det som nu hänt är att hennes väninna har tagit upp att hon tycker att vi skall ses igen alla tre, medan jag inte vet vad jag skall göra. Min syn på henne har förstås förändrats för alltid och kanske inte bara till det bättre, konstigt nog. Hon och hennes exman var tidigare länge bästa kompisar med oss, och känslan av att jag har varit inne i henne och gjort saker som tidigare bara funnits i min fantasi gör att jag har dåligt samvete.
Men det kanske jag inte skall ha.
/P