• rex92

söker vänner i lunda trakten

Hej alla där ute

jag är en tvåbarns mamma på 21 år jag har en son på 2 år och en dotter på ca 1 månad jag har en man som är 27 år.
    jag saknar att ha någon/några att träffas och umgås med helst enkelt.

jag har glidit i från mina gamla vänner vi är inte riktigt på samma nivå i livet dom vill bara ut och festa eller så pluggar dom och har skaffat nya vänner inom de området och har inte tid att träffas längre och är inte så intresserade av barn och allt som kommer därtill.

så nu undrar jag om det finns fler, helst i lund som saknar någon vän att umgås med?

• Svar på tråden söker vänner i lunda trakten
  • Linda440

Hej!

Jag bor utanför Lund, har två barn 1mån och en 2,5 år..

Jag är 25 och min man är 36.. :)

• rex92

hur långt utanför lund bor du? vad har du för intressen?

• Linda440

1,5 mil, bor utanför Dalby, bor du inne i Lund?

Både jag och min man håller på med bilar (amerikanska) och dragracing..

Men pga av en ryggskada så är jag inte så aktiv i det längre.. :/

Har även haft hund tidigare, och det har alltid varit ett stort intresse, men tyvärr har vi ingen hund..

Men det som tar upp mest tid nu är bygget av huset..

Vad har du/ni själv för intressen?

• Sandris

Hejbjag heter Sandy är 24 år gammal flyttade till Lund för ett år sedan bor med min man vid Nova Lund vi blev föräldrar till en liten pojke den 7september 2013 ,innan jag lev gravid jobbade jag inom vården mina intressen är dans musik träna , har en liten chihauhaua hon är värdens godaste hund är du intresserad av en träff eller ta en fika och lära känna varandra så hade jag livet ätet glad har själv nämligen ingen. Min närhet idag som har barn i min son ålder :)

rex92 skrev 2013-09-29 18:30:30 följande:
    Hej alla där ute jag är en tvåbarns mamma på 21 år jag har en son på 2 år och en dotter på ca 1 månad jag har en man som är 27 år. jag saknar att ha någon/några att träffas och umgås med helst enkelt.  jag har glidit i från mina gamla vänner vi är inte riktigt på samma nivå i livet dom vill bara ut och festa eller så pluggar dom och har skaffat nya vänner inom de området och har inte tid att träffas längre och är inte så intresserade av barn och allt som kommer därtill. så nu undrar jag om det finns fler, helst i lund som saknar någon vän att umgås med?

Svar på tråden söker vänner i lunda trakten