• Anonym (My)

Är det ens möjligt för mig att klara uppkörning och prov på första försöket

Jag och sambon ska flytta till hus, så jag har verkligen ett mål nu och kämpar på som tusan med körkortet.
    Om 1 månad har jag teoriprov + uppkörning.

Har pluggat i ca 2-3 månader nu, Jag får godkänt på alla prov på körskolans hemsida varje gång  jag gör dom.
    Ska göra alla tester varje dag fram till provet.

Jag kör med min sambo varje gång vi ska någonstans, + körskolan ibland (kostar mycket)

Grejen är att de verkar vara typ omöjligt att klara uppkörningen+ prov på första försöket.
    Typ "ja men räkna inte med att du kommer klara det första gången"

Är detta verkligen  så omöjligt?
    Jag är inget geni eller plugghäst men jag kämpar verkligen  

• Svar på tråden Är det ens möjligt för mig att klara uppkörning och prov på första försöket
  • Kensy
    Tinnys skrev 2013-10-01 18:07:15 följande:
    Ja, det går. Jag gjorde det.
    Me too.
  • Zoja

Jag klarade teori och uppkärning till B-körkort på första försöket, och A1 på andra försöket på både teori och uppkörning. Så nog går det alltid! Ingen av gångerna hade jag alla rätt på körskolans teoritester, men på B-teorin fick jag ändå cirka 10 rätt över gränsen till godkänt.

Tänk bara på att ta det lugnt så går det förhoppningsvis bra! 

• Anonym (mia)

jag körde 6 månader varannan helg o 8 dubbellektioner o tog båda på första försöket

• Fidelis ad urnam

Jag klarade uppkörning och teoriprov på första försöket. Övningskörde med min man och 10 lektioner på körskola. Började med körkortet i september och tog mitt körkort sista november.

Lycka till

• Anonym (Lo)

Klart det går! Jag klarade förarprov och teoriprov på första försöket. Har inte trafikverket statistik över detta? Alltså, hur många som klarar på första försöket?

• Anonym (My)

Vad jag vill säga är att jag har svårt för att lära, blir skitnerrvig för allt :(

• Tirem

Klart det går! Jag klarade det på första försöket efter 8 körlektioner...

Svar på tråden Är det ens möjligt för mig att klara uppkörning och prov på första försöket