ska man få träffa sin ex pojkvän/flickvän?
Min erfarenhet av män som är vän med sina vän är att exen inte riktigt har släppt taget och är bara allmänt jobbiga och gränslösa. Jag kommer aldrig vilja dejta en man som är vän med sitt ex. Det var bara bringat problem för mig. Jag lär mig från mina misstag.
Om man inte är villig att släppa sitt förflutna då kanske man inte är redo för tvåsamhet i ett nytt förhållande.
Man ska absolut ta hänsyn till sina partners känslor. Gör inget som sårar sin partner, lek inte med elden (för man bränner sig i slutändan).
Har man ?jag? attityden, ?jag ska få umgås med vilka jag vill osv? Så är man nog rätt emotionellt omogen och inte riktigt redo för riktig tvåsamhet. Om ett ex är ivägen för ens framtid, och om man är villig att underhålla så tror jag inte det bringar något gott ur det ? det är ju emotionell medberoende.
jag är inte vän med mina ex, för alla de har alltid velat ha tillbaka mig romantiskt. även om man påstår att relationen har varit död Haha, det är ju en lögn Mot sig själv. Jag gör inte Om misstaget igen. Min framtid med min nya är viktigare - än ett gammalt ex.
Antingen får man hela mig eller inget av mig. Jag vet mitt värde.