• Otåligast

ni som fått pergotime dubbel dos!!

Jag blev gravid på första dubbelkuren efter tre enkelkurer. Har också egen ÄL men bara ca 10 dagar mellan äl och mens, vilket enligt läkaren tydde på "svag" ÄL. Gjorde inte heller några vul för att olla antal äggblåsor och var minst sagt orolig för flerbörd - gärna fler barn men helst en i taget... Nu blev det inte så utan det är en enda liten kille som sprattlar runt i min mage - vecka 32+0 idag :). Blir fler barn aktuellt längre fram skulle jag inte tveka att göra precis samma sak igen - visst finns risken för flerbörd men den är ändå liten jämfört med chansen att det blir en bebis. Önskar dig VARMT lycka till!!

• Otåligast

Massor med grattis Mamiama!! Precis så var det för mig med & nu sitter jag här med jättemagen - 22 dagar kvar till beräknad förlossning. Du har fantastiska månader framför dig :)!

• Otåligast

Mamiama - jag var exakt likadan i början så jag vet hur det känns men oddsen är faktiskt större att det går bra än att det inte gör det så statistiken talar för dig :). Varmt lycka till på torsdag!

Svar på tråden ni som fått pergotime dubbel dos!!