• Fru Gustavsson

    Vem är din partner lik?

    Är din hjärtevän lik någon kändis? Jag börjar. Min man låter exakt som Chewbacca när han gäspar. Fick tre småtjejer att stanna och bara stirra en seg dag. Jag skrattade ihjäl mig. 
    Men utseendemässigt är han någon slags mix av Hugh Jackman, polis-Martin Melin och sitt underbara själv  


    Hur man än vänder sig har man arslet bak
  • Svar på tråden Vem är din partner lik?
  • alynda

    Min sambo är en snyggare variant av Matthew Perry (Chandler i vänner), men oj vad arg han blev när jag sa det! Han har en pappa som var lite känd en gång i tiden, vilket sambon tyckte var skitjobbigt och jag gissar att det är därför han är så känslig för att liknas vid någon.

  • 123
    Fru Gustavsson skrev 2013-10-04 00:01:35 följande:
    Min man låter exakt som Chewbacca när han gäspar. Fick tre småtjejer att stanna och bara stirra en seg dag
     
    Hahaha, helt underbart! Chewbacca regerar!

    En kille påminde om en såndär surikat. De där snabba små rackarna med pigga ögon som lever i nån öken (Kalahari?)
  • Vanilla ice queen

    Min kille brukar få höra att han är lik Hugh Grant fast en blond variant då. Jag bara skrattade när han sa det för jag tyckte inte alls det fören jag såg en film med Hugh Grant och blev lite chockad för de är jättelika i ansiktet hahaha

  • LeNeA

    När vi var på semester i Turkiet för åtta år sen var det en snubbe där som tyckte min sambo var fruktansvärt lik Brad Pitt! Jag skratta så jag dog nästan ;) Min kollega tycker att han är jättelik Johan Elmander...men jag vet inte riktigt vad jag tycker :)

Svar på tråden Vem är din partner lik?