Aggressivitet ifokus
Min pojkvän har problem med sin aggressivitet och styrka, han är lätt irriterad så man får tänka på vad det är för saker man säger till honom. Hans aggressivitet ligger i hans symptom "allt i ett symptom", vi har aldrig grälat men vart en aning små irriterade på varandra, han har försökt att kontrollera sin aggressivitet men det går inte som han beskriver det beskriver han de som en "black oute" han är inte medvetande om vad han gör, han vifftar med alla kroppsdelar som går, hans ilska varierar i längden beroende på vad man har sagt till honom, han slår näven i väggen för att ha något att slå på, han kan slå till utan att va medveten om det, han har tidigare vart mobbad i sitt yngre liv under skolan det va ganska grovt enligt honom. Han har varit med om en del slagsmål med mera, mer sagt skit. Jag vill gärna jobba med honom om hans ilska och aggressivitet för att lugna honom och andra runt omkring i hans omgivning när han blir sur och förbannad. själv har jag aldrig varit med om när han har blivit riktigt förbannad eller sur, men man ska inte reta upp honom i onödan om man inte vill ligga på golvet som sagt, han säger att han inte har damp utan att det heter något annat. Han äter ingen medicin för sin aggressivitet häller. Men har försökt att kontrollera sig själv.. dock inte fungerat.