• cesse26

BF December och Januari ,följas åt sista månaderna

Tänkte starta en tråd för oss som har bf i December och Januari .
    Tänkte vi kunde följas åt dom sista månaderna .
    Jag har bf 11 Januari och har 98 dagar kvar idag .
    Skulle vara kul om andra vill vara med i tråden :) 

• Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna
  • Chaplin89

Har bf om 9 dagar men hoppas innerligt att han vill komma tidigare. Ont i fogarna så benen knappt bär mig. Karpaltunnelsyndrom gör att jag för det första inte har nån känsel i fingrarna men en djävulsk värk i handflator och handleder... Sover knappt alls pga det. Känns dessutom som om jag hela tiden måste knipa annars ramlar han ut... Så innerligt trött och less på en överlag jobbig graviditet och glad att det är min sista... Längtar ihjäl mig efter lillen nu!!!!!!

• spl
    Tuttiluttan skrev 2013-12-14 10:43:25 följande:
    BF om 5dagar, händer absolut ingenting här.. Tror inte min tös vill komma innan BF...

Fy vad less man blir!! Hoppas det kommer igång snart för dig! Och mig! Har BF om 10 dagar.
  • spl
    Chaplin89 skrev 2013-12-12 22:08:56 följande:
    Har bf om 9 dagar men hoppas innerligt att han vill komma tidigare. Ont i fogarna så benen knappt bär mig. Karpaltunnelsyndrom gör att jag för det första inte har nån känsel i fingrarna men en djävulsk värk i handflator och handleder... Sover knappt alls pga det. Känns dessutom som om jag hela tiden måste knipa annars ramlar han ut... Så innerligt trött och less på en överlag jobbig graviditet och glad att det är min sista... Längtar ihjäl mig efter lillen nu!!!!!!

Det lätt inget vidare!! Jag har haft foglossning i snart 25 veckor och jag vill inte mer! Jag är så trött på att ha ont hela tiden!! Karpaltunnelsyndrom är ju inte heller någon höjdare :( stackars dig som fick det också! I tillägg till det andra!
  • Tokfrans

Har haft värk i ryggen till och från hela morgonen, kan de va vara nått på g? Obestämd
    Känner inget nu dock när jag gick upp ur sängen.
    påminde om mensvärk runt rygg-mage

• spl
    Tokfrans skrev 2013-12-14 12:49:41 följande:
    Har haft värk i ryggen till och från hela morgonen, kan de va vara nått på g?  Känner inget nu dock när jag gick upp ur sängen. påminde om mensvärk runt rygg-mage

Ja så kan det vara på g :)
  • Tokfrans
    spl skrev 2013-12-14 12:55:10 följande:

Ja så kan det vara på g :)
    Förvånad v.34 inte för tidigt då? 
  • Sweetie darling
    Tokfrans skrev 2013-12-14 13:07:10 följande:
    Förvånad v.34 inte för tidigt då? 

Det kan vara förvärkar också. Jag har haft det så från och till sedan v 33. Är i v 36 nu.
  • cesse26

kan vara att barnet fixerar sig också
    Hade samma värk i måndags och efter i måndags har jag knappt kunna gå :/
    Varje steg jag tar är en belastning för kroppen ,stel i hela kroppen dessutom  och kramp i vaden när jag vaknar.
    är i v 37 imorgon

Svar på tråden BF December och Januari ,följas åt sista månaderna