Inlägg från: Malin021 |Visa alla inlägg
  • Malin021

Gonal F - Tips, råd och erfarenheter

Jag ska hämta ut min första gonal-f i morgon, jag började med provera i dag. Jag är inget fan av sprutor så jag ser inte fram i mot att börja. Är det så läskigt som man föreställer sig?

Kärlek
  • Malin021

Jag slutade med proveran förra onsdagen men har fortfarande inte fått nån mens:( så jag har inte kunnat börja med gonal-f än

Hur går det för dig PCO85?

• Malin021

Ja , min mens kom 9 dagar efter avslutad provera! Så jag är på sprutdag 5 idag, ska på vul på fredag men jag känner verkligen av i magen, men jag tror att jag kommer att bli överstimulerad.

Oh va tråkigt att du blev magsjuk men kul att slippa proveran!

• Malin021

Växte ägget nå mer?

Jag va på UL i dag men de fanns inget stort,så nu får jag höja dosen till 50 och ska tillbaka på onsdag.

• Malin021

Jag va på vul idag och de såg inte så ljust ut så nu tar jag 62,5..

Åhh va spännande! Så nu går du i väntans tider till grav test/mens.

Har ni barn sen tidigare?

• Malin021

Vi har satt en Dead att vi ska sluta försöka efter januari, så man har lite press på sig vilket inte gör saken bättre:(

• Malin021

Nja vi har väl de i tankarna , vi vill ha för lång tid mellan våran dotter och nästa.

Jag hade lite panik i fredags när jag åkte till Apoteket och skulle beställa en ny 450 spruta

• Malin021

Vi vill inte ha för lång tid mellan barnen ska de stå.

Har du fått ett plus än?

• Malin021

Och nu ser jag att allt i inlägget från den 16 inte syns...suck...

Apoteket kunde inte få tag på 450 sprutor och för att de va de ända jag hade recept på så kunde dom inte göra så mycket mer om jag inte fick tag på min läkare. Efter mycket om och men så gick de och dom ändrade till en 900 spruta.

Men jag va tvungen att slut ta sprutor den 15,e för att dom här stängt hos min läkare så nu ska jag börja med provera igen på måndag..

• Malin021

Ang värdet vet jag inget om, vad är de?

Jag äter min 5 tablett provera idag så jag bara väntar på att mensen ska kommer om ungefär 8-9 dagar.

Svar på tråden Gonal F - Tips, råd och erfarenheter