jaha samma visa igen
Jaha då va den kommen igen, samma j-la visa varenda månad. JAG VILL BLI MED BARN, INTE HA MENS hur svårt kan det vara?Jag och min nuvarande sambo har aldrig använt något skydd. 2 år har vi tillsammans. försökt i 1år. Jag har en app som kollar läget när ägglossning kan ske, när mensen är beräknad. och den stämmer klockrent. Jag vet att vi har sex vid tidpunkten för min ägglossning. Så varför? Kan nämnas att jag har en helt underbar son på 5 tillsammans med en annan. sonen är provrör. Dock hade varken jag eller exet några `fel` vi var helt enkelt inte passande för varandra. Men det va ett rent Helvete varenda månad som det inte blev något plus. Nu uppspelar sig historien igen. .och jag lova mig själv att aldrig tänka, fundera mer o leta symptom, hoppas, eftersom jag vet att det spärrar kroppen. Men nu är jag där, och dessvärre tror jag inte att min nuvarande sambo kan få barn. Han har haft problem med sin kropp, glutenintolerant, laktos, utbrändhet. m.m men han tror att det kommer när det kommer. SUCK är det någon mer som är i samma sits, jag behöver ha någon att prata med.. det känns som det är ödet att jag inte ska ha ett till barn!