• Plastanka

Jag har bara läst TS men...

Visst är det underbart med alla som skriver "Jag har bara läst TS, men jag tycker att..."-inlägg i alla möjliga trådar?    

Om en tråd har 10 sidor så KAN det ju omöjligen vara så att någon annan redan har gett samma tips/åsikt... det är såklart helt otänkbart att kommentaren redan diskuterats? Att kommentaren skulle vara irrelevant är helt omöjligt... viktigast är ju att alla får häva ur sig SIN åsikt...  

• Svar på tråden Jag har bara läst TS men...
  • Queenie70

Ok, du menar alltså att det inte finns nån poäng med att flera människor svarae ungefär samma sak? Jag håller inte med.

• Plastanka
    Queenie70 skrev 2013-10-06 14:39:35 följande:
    Ok, du menar alltså att det inte finns nån poäng med att flera människor svarae ungefär samma sak? Jag håller inte med.

Det var inte det jag menade. Jag tycker bara att det är så fascinerande att folk utan att tveka kastar sig in i en diskussion utan att ha kollat vad som sagts tidigare...
  • AnkiC

Skulle man läsa igenom allt i varje tråd skulle man ju aldrig hinna svara. Nej jag håller inte med. Om man svarar lika som alla andra så säger det ju mycket om vad majoriteten tycker.

• Tonårsmamman1
    Plastanka skrev 2013-10-06 14:46:12 följande:

Det var inte det jag menade. Jag tycker bara att det är så fascinerande att folk utan att tveka kastar sig in i en diskussion utan att ha kollat vad som sagts tidigare...
    Fast även de som läser alla inlägg och därmed följer hela tråden skriver samma sak som många av de andra. Lika många "jag har bara läst TS" finns som "jag håller med alla". Dvs väldigt många skriver samma sak som skrivits av andra, oavsett om de läst TS eller inte. De som bara läst TS kan ju inte veta vad som skrivits innan men de som följer tråden vet, men skriver ändå samma sak.

• Lindsey Egot the only one

Ja just nu tänker jag skriva samma svar som alla andra i denna tråden.

• Patricia Sandell93

Jag har bara läst ts Men nu är det så det gick till den sommaren när vi var ute och plockade blommor på tippen, det var väl mysigt?

• Plastanka
    Patricia Sandell93 skrev 2013-10-06 15:50:04 följande:
    Jag har bara läst ts Men nu är det så det gick till den sommaren när vi var ute och plockade blommor på tippen, det var väl mysigt?

Japp, precis så var det.
  • Plastanka
    Lindsey Egot the only one skrev 2013-10-06 15:49:22 följande:
    Ja just nu tänker jag skriva samma svar som alla andra i denna tråden.

Men då fuskar du ju och läser tråden...
  • Plastanka
    AnkiC skrev 2013-10-06 14:57:31 följande:
    Skulle man läsa igenom allt i varje tråd skulle man ju aldrig hinna svara. Nej jag håller inte med. Om man svarar lika som alla andra så säger det ju mycket om vad majoriteten tycker.

Vore det en katastrof för dig om du inte hann svara i varje tråd?
  • AnkiC
    Plastanka skrev 2013-10-06 15:56:23 följande:

Vore det en katastrof för dig om du inte hann svara i varje tråd?
    Nej verkligen inte men man kanske vill bidra med nåt. Om man inte skriver blir det ju ingen diskussion.
Svar på tråden Jag har bara läst TS men...