Inlägg från: Anonym (tack) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tack)

Sömnparalys...hur ska jag överleva?

[quote=71310941][quote-nick]Anonym (Hjälper) skrev 2013-10-06 23:04:14 följande:[/quote-nick]Det du upplevde var en sk Astral Projektion. Helt enkelt din astralkropp som lämnade den fysiska, sovande kroppen. Detta händer varje natt och är helt naturligt. Det ovanliga är att minnas upplevelsen efteråt - så grattis - du är en människa med förmåga att uppleva och minnas out of body experiences!!!

Att du upplevde obehag var för att du blev rädd och inte förstod var som hände. Främmande saker tenderar vi människor att uppfatta som hotfulla. Försök göra det till något positivt istället! Många har helt otroligt häftiga out-of -body experiences och har fått vidgade vyer vad det mänskliga medvetandet egentligen är!

Vill du veta mer om det så googla ut-ur-kroppen-upplevelser, astral body projection osv. Du är INTE ensam om att ha varit med om detta naturliga fenomen. Konstigt att det inte talas mer om det dock, för det är som sagt vanligt. [/quote

vill bara säga att jag gillar inlägg som de du skrivit här, så positiva och informativa! hoppas ni alla slipper sömnparalyser snart, måste vara sjukt obehagligt!

Svar på tråden Sömnparalys...hur ska jag överleva?