Inlägg från: Barnojag |Visa alla inlägg
  • Barnojag

Äggdonation

Efter att ha gjort inseminationer och IVFer så skulle jag behöva er hjälp med webadresser till IVFkliniker som utför äggdonationer.

Har ni dessutom tips på länder som utför dubbeldonation så vore jag tacksam då jag är singel.
    Söker gärna kliniker i New York för de har väl öppna donatorer?

Ni som är singlar oavsett om ni gjort äggdonation eller om ni avstod skulle jag bli superglad om ni vill inboxa mig.

• Barnojag

Hur har det gått för er? Jag hoppas ni har blivit gravida.

Jag försöker leta efter kliniker i Boston, New York etc. Fick rekommendation om en klinik i San Diego som verkade bra. Men orkar nog inte resa så långt.

Jag är på jakt där jag kan få öppen donator (dubbledonation). Någon som känner till ett ställe? Jag skulle bli så glad.

Om jag inte lyckas med öppen donator. Vet ni var jag kan hitta äggdonator som inte är så gammal? Tycker upp till 36år är rätt gammal, skulle helst ha någon under 30år.

Känner ni till något om detta, snälla skriv.

• Barnojag
    Längtan 1970 skrev 2014-01-22 22:31:20 följande:
    Hej Barnojag. Jag har inga koll på det. Vi valde Valencia och dold donation. På fredag är det dags för resultat. Så hoppas på det största pluset. Lycka till med sökning av kliniker :)
     Valencia ska ha bra resultat. Fick ni färskt eller fruset ägg?

Håller tummarna att ni plussar nu och att allt går bra hela vägen.
  • Barnojag

Längtan 1970
    Hoppas du plussat!

Att det inte var tal om fryst. Är det för att de alltid börjar med färskt eller för att är mindre chans med fruset? I USA kör de nämligen visst nästan bara med fruset (bekvämt att inte time'a antar jag).

Vilken klinik i San Diego? Vet du någon som kommer på 3-5 plats? Har du tips på hur jag läser på?

Lycka till!

Svar på tråden Äggdonation