Tror jag kommer få sparken..:(
Du borde haft mötet nu. Hur gick det TS?
Du borde haft mötet nu. Hur gick det TS?
Varför jag ville boka om mötet var för att vara lite mer beredd. Har haft fullt upp senjag fick reda på det, inte hunnit tänka så mycket. Jga tycker det exempelvis är jobbigt att inte veta vilka personer som skulle vara med och dessutom ville jag hinna prata med facket innan och få råd. Det var inga som helst problem att boka om. Jag kommer skriva här hur det gick sen.
Det enda jag vill göra är att åka hem och gråta typ, hoppas på att jag är sjävl hemma senare. Orkar inte med folk. Känns jätte jobbigt då jag vanligtvis vill träffa mina vänner så mkt som möjligt. Nu orkar jag inte för att jag hela tiden måste spela en roll, jag kan liksom inte hålla masken längre. Har ställt till det så mkt och har så mkt att ta tag i så att det blir förlamande, orkar knappt nått. Men jag måste tänka att det blir bättre nån gång, det är lite mörkt just nu.
Se detta som ett Wake-up call. Ta nu tag i ditt liv, gör slut med din kille och börja gå till en psykolog.
Jag tror inte att du kommer bli uppsagd. Möjligtvis en varning. Skulle de säga upp dig pga misskötsel så behöver de nog varna först. Så lätt är det inte att säga upp folk om det inte beror på varsling.
Sådär,nu har jag uppdaterat!
TS kallar du dig Darcy?
Nu har det gått ett tag sedan du skrev. Hur har det gått för dig TS?
Bra ts!! Så länge det går framåt kan det få ta tid.
Och skönt att arbetsgivare förstår dig mer nu! Lycka till med allt! Kram
Ps. Ibland kan händelser som dessa vara bra eftersom det ofta vänder läget och man tar tag i saker