Inte lika attraherad av min man- vad göra?
Här är jag, en smal tjej som attraheras av stora, kraftiga karlar(ni vet inte jätteöverviktiga utan robusta,eh.. svårt att förklara) Tycker det är tok manligt och riktig upphetsande iaf. Inte smala och inte speciellt muskulösa utan riktiga karlar :) Hur som helst.. Gift med en sådan sedan ett bra tag sen. Nu till saken- karln fick för sig att bli smal, körde med Lchf och sportade mycket och.. blev smal.. allt det sexiga och attraktiva som jag såg i honom är borta och han ser ut i mina ögon som en jäkla pojke.. ..visst han ser bra ut och så för många andra men inte lika mycket för mig tyvärr. .. jag attraheras inte av honom på samma sättet längre :( tok irriterande faktiskt då det borde inte spela så stor roll men.. faktiskt så gör det det :( Han har inga problem då det gäller mitt kropp (har inte förändrats mycket trotts att jag fött våra barn) så jag är i princip det samma. Men kul för honom att hans lust och attraktion är det samma medans jag kollar på honom och tycker han är inte mer än.. söt. .... iaf i nu läget.
Känner mig egoistiskt men ärligt talad vad ska jag göra? Låtsas? ljuga? ändra på min smak? Jag dras inte till honom på samma sett som för, vilket gör att jag är inte lika sexsugen heller..
Visst vill jag hans bästa då jag älskar honom men hur sjutton ska jag göra då jag inte attraheras av den smala killen han blivit?
Utseende är självklart inte allt men det är en hel del.
Råd? någon?
Känner mig så dum pga detta :(