Sparkar med andra barnet?
Hej !
När kände ni av bebisen första gången, när ni väntar eller väntade andra barnet?
Jag är i vecka 17 och har inte känt något ännu.
Hej !
När kände ni av bebisen första gången, när ni väntar eller väntade andra barnet?
Jag är i vecka 17 och har inte känt något ännu.
Andra barnet kände jag i v13-14
Det är ju jätte individuellt och sen beror det ju på vart moderkakan är placerad med
Kände inte förrän vecka 20, första barnet kände jag tidigare. Det beror på att jag har moderkakan i framväggen. Så det kanske även är anledningen till att du inte känner något ännu..
Förlåt, men vecka 12 kan man inte känna några sparkar. Det är liksom inte möjligt. Vecka 17-20 är nog snarare mer rimligt för de flesta.
MVH
Hej! Omkring v 14 nu med min andra... Mojligtvis redan i v. 13 men vagade liksom inte helt lita pa det. Men mycket riktigt ar det just de samma fladdranden som gradvis blivit kraftigare och nu (i V 24) sparkar mig upp 05 pa morgonen. Med min forsta var det omkring v 16. Jag vet att bagge var ovanligt tidiga med mig. Kanske det har ngt att gora med att jag ar liten till vaxten, men tycks fa stora bebisar, och hur livmodern ar placerad.
Jag kände min bebis redan v 12 ... det kändes som en liten fisk som bubblade runt
ha ha bra förklaring va :)
I v 14 kändes det ännu tydligare o jag väntar nr 3 men med 10år emellan varje
Med första kände jag i v12 men nu med andra så har jag moderkakan i framvägg så känner bara lite diffust. Är i vecka 21 :)