Inlägg från: Anonym (pepparkakan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pepparkakan)

Julkalender till frun - part two!

Å vilken bra idé, jag såg den gamla tråden häromdagen.

Jag kanske skulle göra en till maken?

Som tips till små saker till frun så skulle jag nog köpa nån handkräm, bodylotion el dyl, finns i allt från små reseflaskor till verkligt lyxiga märken. Chokladpraliner några av fin kvalitet. Jag skulle uppskatta en sexleksak, då blir det en tydlig vuxenkalender.

En pocketbok. En cd med julmusik eller annan musik.

Skaffa barnvakt och ta henne på en liten promenad och titta på stjärnor med glögg i en termos som överraskning.

En badbomb inkl att ta hand om barnen en timme så hon kan bada i lugn o ro.

Ett månadsmagasin.

Varma sockor. En sexig trosa. Thé, som lyxiga tepåsar eller s.k teblommor.

En dikt som du skrivit själv.

En alla sinnen.upplevelse typ linda in henne i filtar på altan/balkong i en stol, hörlurar i öronen med skön musik, ljuslyktor och kaffe. Helst med dej i en stol bredvid när barnen sover.

Men du verkar ha kommit på jättebra själv förra året, vilken dröm-man!

• Anonym (pepparkakan)

Ok då, dröm-man i avseendet att hitta på presenter då. Jag har alltid föreställt mej att det är en typiskt kvinnlig talang.

Tråden ligger under "sex och sånt", jag skulle kunna ge leksaker men inte presentkort på sexuella handlingar, det skulle kännas konstigt att ge bort i present som en "gåva".

• Anonym (pepparkakan)

]tarmac skrev 2013-10-08 14:57:

Ang. trådplacering........... "sex och sånt" var det närmsta jag kom.[/quote]

Absolut, allt kan inte handla om "sex", nånting måste ju handla om "sånt" också....

• Anonym (pepparkakan)

Jag säjer en g-punktsstav, en sån som är vinklad och har som ett ägg längst ut. Otroligt skön men ser liksom skenbart oskyldig och pigg ut, finns i olika märken och färger.

Eller mjuka sensuella silkesband att binda med, (lelo har sånt också) sexigt men fint och jul-aktigt.

vad säjer männen här,kan man köpa sånt till sin man, eller är det för tjejigt liksom?

• Anonym (pepparkakan)

tarmac skrev 2013-10-15 07:02:06 följande lustjakt.se/details/slimline_g som en g-punktsvibrator. Den ser ut så som du beskriver den .........

Personligen hade jag kanske inte fattat direkt vad det var för sidenband (om det inte avslöjas direkt på förpackningen?) men jag skulle uppskatta det så fort jag visste vad det var. Ett par handbojor skulle jag nog förstå direkt vad de var till för, även om sidenband är mer "jul". Men jag tycker definitivt du kan köpa sidenband till en man, det är väldigt trevligt med en tjej som tar initiativ.[/quote]

Det var en sån stav jag menade, jag har den djurmönstrade varianten på din länk, fast köpt från annat ställe. Just för att den ska inte se ut som en död kuk.

Jag har inga såna band men nog tror jag att man fattar på förpackningen

sv.lelo.com/index.php&groupName=BOA-PLEASURE-TIES Vi håller inte på med dominansgrejer annars, men just binda är nåt annat, väldigt sensuellt.

Det lät i tråden som om det skulle vara lite försiktiga grejer och visst vill man vara med och välja kanske innan det blir nåt väldigt exotiskt eller extremt, annars blir det nog fel känsla.

• Anonym (pepparkakan)
    Smogen skrev 2013-10-16 23:05:22 följande:
    Frågan är vilken som är värst eller bäst, hittade denna när jag sökte själv.

www.ix-shop.se/lingeri/menswear/trosor/rendjuret-rudolf-g-string-1263052.html

Eventuella damer i tråden hjälp till och välj vilken ni hade föredragit. 

Jag kan inte se bilden av den andra, men de här kan jag se. Neeeej. Man kan bli avtänd över hela julhelgen... Troligen krävs en rejäl glöggfylla för att nollställa hjärnan innan man kan tända på sin man igen efter den där synen...

• Anonym (pepparkakan)

@batterikatten: du är ju min ikon som fixade renfällspicnic, min man tycker du höjde ribban på ett taskigt sätt där.

• Anonym (pepparkakan)

Anonym (Batterikatten) skrev 2013-10-18 15:28:35 följande:[/quote-nick]vin/ost/KEX kväll menar jag...[/quote]

Freudiansk felskrivning

Svar på tråden Julkalender till frun - part two!