Inlägg från: Anonym (Pepp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Pepp)

Julkalender till frun - part two!

tarmac skrev 2013-10-07 21:00:49 följande:
    Snart börjar IKEA julskylta igen och det är dags att spåna på en julkalender till frun.

Förra året fick jag idén att göra en julkalender, ni kan följa den vägen i denna tråd: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67430355.html

Kalendern innehöll allt från middag, fotmassage, filmkväll vidare till en liten oskyldig sexleksak, en blomma och allt där emellan. Kalendern blev väldigt uppskattad. På sista tiden så har vi varit väldigt upptagna så "vi" har kommit i skymundan bakom alla sysslor. Kalendern får bli ett sätt för mig att bryta den trenden och anstränga mig lite extra för att visa min fru hur mycket hon betyder för mig. Trots att överraskningsmomentet kanske inte är detsamma i år. (Eller kanske är det det. Hon kanske tror att blixten aldrig slår ner på samma ställe två gånger.)

Vill du göra något extra för din partner mot slutet av året? Häng på! Det är riktigt roligt att ge en sån här kalender.

Låt oss följas åt, ge varandra tips på bra saker att göra. Även om du själv inte tänkt göra en kalender får du gärna ge tips på vad du skulle vilja hitta bakom "luckorna". Allt från små, små gåvor till sexuella tjänster. Låt fantasin flöda!

En underbar idé verkligen
  • Anonym (Pepp)

Jag tror att jag ska ge en sån kalender till min man. Han är väldigt bra på att visa sin uppskattning för mig. Jag kanske inte är lika bra.

• Anonym (Pepp)

Äsch. Jag är ju bortrest under första veckan i december. Hur gör man då? Ska han få öppna luckorna ändå och ha presenterna till godo när jag kommer hem? Tips mottages gärna!

• Anonym (Pepp)
    Smogen skrev 2013-11-06 10:31:39 följande:
    Varför inte gömma innehållet i luckorna och sedan skicka han ett SMS om var han ska leta, en grej kan ju vara att gömma lite badattiraljer så att det tillslut blir ett litet eget hemma-SPA, där grädden på moset blir ett gemensamt skumbad när du kommer hem, om man nu har tillgång till badkar, men massage kan man ju alltid få till, finns mycket härliga oljor och tillbehör och till det behövs ju bara en säng, vilket de flesta har...
    Bra idé! Vi har i och för sig ett väldigt litet badkar, men en gemensam lång dusch är ju inte heller helt fel
Svar på tråden Julkalender till frun - part two!