• amanda888

Deprimerad

Hej.

Jag har varit deprimerad i ett antal år, men på senare tid har det blivit värre. Sen 2012 har jag mått ännu sämre än förut.
    Jag sover mig oftast igenom dagarna, har ångest och är allmänt less på livet. Det finns ingenting att kämpa för känns det som.
    Jag hoppade av skolan trots att jag kom in på den vuxenutbildning som jag ville plugga på, jag klarar inte av att varken arbeta eller studera.
    Jag fick för några månader sen veta att jag har psoriasis. Det gör det inte bättre direkt. Sjukdomen gör ont, och dessutom syns den.

Jag undrar om jag skulle kunna bli sjukskriven för att jag mår så dåligt som jag gör? Eller skulle det vara helt omöjligt? Vet inte riktigt hur det fungerar.

Tacksam för svar

• Svar på tråden Deprimerad
  • Ida 148

Prata med din läkare o förklara hur du mår fast man får ligga på lite så brukar de lösa sig

• Psoriasis

Hej!
    Om du vill veta med om Psoriasis , besök min blogg:
    LEVAMEDPSORIASIS.BLOGG.SE
    Jag har haft en svår sjukdomsbild jag också tidigare och drabbades av Psoriasis efter det, jag förstår känslan men man kan må bra även med Psoriasis, vi är många som lider av den men man kan lindra den!
    Keep up the good spirit!
    Kram Jenny

Svar på tråden Deprimerad