Inlägg från: Anonym (pöjk80) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pöjk80)

se sprut

Min flickvän vill alltid efter sex se sprutet och gillar när man backar nån decimeter efter oralsex å sen drar av satsen mot hennes ansikte. Är det många tjejer som gillar detta? hon är min första som gör det med inlevelse.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-08 13:27
    kul

• Svar på tråden se sprut
  • Anonym (pöjk80)
    Anonym (tjej) skrev 2013-10-08 21:51:31 följande:
    Jag gillar att se mannen runka och spruta mellan tuttarna!

Precis så säger min tjej åxå att hon vill se när killen runkar å se sprutet.det är tydligen mer viktigt än vart det landar.
  • Anonym (pöjk80)
    NicKnejm skrev 2013-10-08 23:25:44 följande:
    Ja det vore trevligt höra om de som gillar sprut. Min tjej är ju inte normal har jag förstått enligt FM-riktlinjerna. Hon älskar få massor av sprut precis överallt. The more the merrier.

ja det är riktigt sexigt när man ser tjejen njuta av detta. Det är ju det goaste som finns när dom nästan ber om det.. Då ställer man gärna upp å slickar åt dom åxå.Fint sätt att mötas på.
  • Anonym (pöjk80)
    Jenny 102 skrev 2013-10-09 10:39:40 följande:
    Helt ok eller i munnen, blir det mindre kladd ;)

Min brud vill hellre ha ansiktssprut för hon vill gärna se satsen i spegeln sen efter på väggen ,då börjar hon bli nära orgasm med fingerpullan hon kör
  • Anonym (pöjk80)
    Anonym (kvinna 31 år) skrev 2013-10-10 14:23:05 följande:
    I många år har jag fantiserat om att få vara med flera killar samtidigt och få sats efter sats prutad över mig. Bara att skriva om det gör att det pirrar mellan mina ben *rodnar*
    Ja det Är nått jag fårga min tjej en gång. Hon skulle tända på om jag och ett par killar till la många satser men skulle aldrig säkert bli av men vi kan prata om det när vi har sex och det tänder. Eller köra nån cumshot video
  • Anonym (pöjk80)
    Joohana skrev 2013-10-11 12:15:18 följande:
    spruta på bara
    ja det ska bli,haha. ikväll ska hon få en ladda..
Svar på tråden se sprut