cmc skrev 2014-02-05 16:11:30 följande:
Nej det är helt värdelöst. Jag var sjukskriven på heltid i 10 veckor men ruttnade totalt på att bara gå hemma så efter lite tjat så jobbar jag nu 25% (2 timmar om dagen) haha man hinner knappt dit innan man ska hem igen men det är bra att ha något att göra på dagarna. Vad gör du på dagarna jobb/plugg? Åh perfekt !! Det är ju så mycket man behöver så att få/låna är ju toppen. Jag har köpt på TOK för mycket kläder haha. Min sambo sa att han har redan mer kläder än sin pappa ;) och sen har min sambo sytt ett babynest men det är allt än så länge. Vi tänkte köpa vagn och säng och så när vi har kommit på plats i nya lägenheten och har lite mer plats att förvara sakerna på. Men det är svårt man vill ju bara köpa allt nu :) Haha ja det kan inte vara helt lätt att leva med en gravid tjej ;)
Jag jobbar heltid på kontor så förhoppningen är att jag ska kunna vara på jobbet fram till mitten av maj då jag tänkt ta ut 4 veckors semester och förbereda inför bebis ankomst :)
Kul att ha köpt så mycket kläder, jag älskar att shoppa! Tyvärr är det inte lika kul/lätt att köpa när man inte vet könet har jag märkt.. Så jag försöker köpa lite neutrala kläder så får jag storshoppa sen :)
Har ni kikat ut nån speciell vagn ni vill ha? Jag fick ju syrrans begagnade, en Emmaljunga, men visst hade jag varit sugen på en helt ny :)