Inlägg från: Chava |Visa alla inlägg
  • Chava

Jag HATAR den JÄVLA glassbilen!!!!!

Är så jävla ARG :@ Måste den helvetes glassbilen köra runt runt bland radhusen brölandes sin jävla skitmelodi på högsta nivå klockan 20.30??? Vareviga måndag precis när jag vyssjat, gungat och ammat bröstvårtorna blodiga i en och en halv timme så bebis ska somna :@ SÅKLART lilla parveln vaknar, gråter i skräck och så får jag börja om från början igen och gunga tills jag har armar som en orangutang. För det går ju inte att spela melodin EN gång - nej nej!! Sätt skiten på högsta volym och dränk grannskapet i den förbannade kakafonin - om och om och om ska det eka bland husen :@ Nästa måndag går jag ut och trycker upp den jävla megafonen i röven på sumprunkaren som kör. FAN vad FÖRBANNAD jag är!!!

• Svar på tråden Jag HATAR den JÄVLA glassbilen!!!!!
  • Chava

Bebis behöver sova! Jag kan inte hålla henne vaken det är redan katastrof med hennes sovande. Tycker att de kan spela sin förbannade trudelutt EN gång. Det räcker gott och väl alla hör att han är på gården. Jävla oljud är vad det är 100 gånger på full patte.

• Chava

Vänja vid ljud - ja - men inte oljud precis efter insomnade. Det är lite svårt. Det börjar dåna helt plötsligt - till och med jag rycker till. Inte konstigt liten bebis blir rädd.

• Chava

Vänja vid ljud - ja - men inte oljud precis efter insomnade. Det är lite svårt. Det börjar dåna helt plötsligt - till och med jag rycker till. Inte konstigt liten bebis blir rädd.

Svar på tråden Jag HATAR den JÄVLA glassbilen!!!!!