När hade ni ägglossning efter MA?
Hej. Kan jag va med här?
I förgår (15/10) konstaterades ett MA, fostret hade dött i v 8 och jag skulle gått in i v 10 igår! Vi såg hjärtat slå på den lille den 9/10 men de sa att fostersäcken var för liten för bebisen och det kunde bli mf! ( vilket det blev) :( Har bara små blött lite vid två tillfällen, så ska till läkaren imån för att se vad som sker! Så att allt kommit ut, vilket det omöjligt kan ha gjort!
Igår kom nått som jag tror va fostret! de va en liten klump med en liten smal sträng:/ hemskt att se var det! ingen aning om det var de men känslan sa det! men blöder nästan inget och har inte gjort heller, bara den lilla klumpen! Har väldigt ont nere i ryggen och lite mensvärk och är matt och skakig i kroppen!
Har haft två mf nära inpå innan detta! Ett i april och ett i juli!
Innan dess ett för 4 årsen!
Jag mår riktigt skit just nu, min sambo med såklart! Vi hade hoppats så på detta barnet och vill så fort som möjligt försöka igen!
Vi längtar efter en bebbe!
Kramar till er som genomgår samma sak, detta är så fruktansvärt jobbig tid då man har varit så glad över sin graviditet som sedan rycks väck från en! Man försöker att se att det säkert har någon mening i det, men svårt att se ljuset när man är i sån sorg och mörker!