• esso

När hade ni ägglossning efter MA?

Hej jag vill gärna vara med i denna tråd! Beklagar allas mf/ma. Det är så tråkigt.

Vi fick MA konstaterat den 20/9 och började cytotec behandling 21. Först tre dagar efter blödde det mycket och allt kom ut. Va på vul 5 dagar efter allt kommit ut och det såg bra ut. Jag har dock fortfarande inte fått någon riktig mens, trodde det va på g förra måndagen men bara rosa flytningar och brunt på pappret!

Äl test har inte visat stegring! Blur så less vill att kroppen kommer i gång så vi kan försöka igen.

Ska till min privata Gyn på fredag så hoppas han kan säga någonting om varför inget händer! Ett tag trodde vi att jag var gravid igen men inga + än!

Önskar alla lycka till att få + och att få behålla barnet!

• esso

Solros78: så himla tråkigt, har du fått mens? Jag berättar självklart va han säger... Tog ett äl test nyss som visar pytte.. Så nå hormoner vekar ju finnas ð??? men svårt att räkna ut äl när man har noll koll. ð???

• esso

Tjohoo tänk att man kan bli så glad att få mens ink smärta från hell! Äntligen är kroppen som vanligt efter missfallet! Nu hoppas vi på äl om drygt 10 dagarð???

• esso

Vi körde på direkt efter missfall trots att läkaren rådde oss att vänta en mens, är glad att vi körde på för firar nu gar mensen kommit... Hade varit jobbigt att vänta så länge ð???

Gar idag varit och träffat min privata gyn läkare, han såg att jag hade ägglossat från höger äggstock och antagligen är mensen på väg att ta slut fast jag knappt blödigt så mycket... Så hoppad hoppad kroppen är igång så satsar vi fullt ut på nästa äl!!

• esso

Oj ser att mitt mess försvann... Jag fick mens ca 7 v efter konstaterat ma. Kändes som en evighet.

Nu när vi närmar oss äl känner vi oss inte alls sugna så tror vi kommer vänta en månad till samtidig som vi inte önskar ngt annat än att bli gravid igen.

Svar på tråden När hade ni ägglossning efter MA?