Inlägg från: Daniella81 |Visa alla inlägg
  • Daniella81

Hur lång tid tog det för er att bli gravida (30-35 år)

Slutade med p piller i februari och vi kämpar för fullt:)

• Daniella81

Jag använder en app på telefonen som visar när det är en bra period:) den har koll på det mesta.. :)

• Daniella81

Majsan 80, jag känner likadant man vill inte tänka på det för mycket för det kommer när det kommerð??? men det är svårtð???därför tycker jag det är bra med appen i telefonen för den visar dagarna med bäst chans osvð???

• Daniella81

Den är faktiskt bra appenð??? jag har oxå inbillat mig flera gånger ð??? men vi hoppas det inte dröjer så länge för någon av ossð???

• Daniella81

Den är bra och man vet precis vilka dagar som e bäst;) tror inte det påverkar nåtð??? hur länge har ni försökt?ð???

• Daniella81

Jag slutade med mina P piller i februari sen dess har vi försökt men vi har inte haft koll på ägglossning och sånt fören jag skaffade appen för 3 månader sen.. :)

• Daniella81

Idag och har inte fått den än, har känningar men hoppas den håller sig borta ð??? började med tabletter idag oxå som sägs hjälpa att bli gravid om man äter, Efamolð???

• Daniella81

Majsan jag fick min mens idagð???så bara att jobba på.. Hoppas tabletterna hjälperð??? Vi är inte så gamla Jessicað???men vi hoppas det kommer ett plus för oss snart ð???

• Daniella81

Då får vi hoppas att den inte kommer dåð??? jag började med tabletterna igår ð???kommer ära dom nu hela tidenð???

• Daniella81

Majsan, jag tog ett test för en vecka sen men inget + så fortsätter kämpa, hoppas inte jag får någon mens nästa gång. Hur går det för dig? ð???

• Daniella81

Vi har sex precis när vi känner för det sen har jag min app där det står vilka dagar som är extra brað???

• Daniella81

Det är bara att fortsätta kämpa på, har beräknad mens på lördag och är öm i bröst och haft ont i magen så tror den kommer när som:/

Svar på tråden Hur lång tid tog det för er att bli gravida (30-35 år)