Hur lång tid tog det för er att bli gravida (30-35 år)
Hur lång tid tog det för er att bli gravida, ni som är mellan 30-35 år?
Jag är 33 år och vi har nu börjar försöka. Har ägglossning nu. Undrar hur lång tid det kan ta
Hur lång tid tog det för er att bli gravida, ni som är mellan 30-35 år?
Jag är 33 år och vi har nu börjar försöka. Har ägglossning nu. Undrar hur lång tid det kan ta
Kul att många svarade. Verkar som det gått relativt fort för alla Hur prickade ni in ägglossningen? Använde ni ägglossningstest ? Försökte ni innan, under ägglossning och efter eller tog ni det bara som det kom?
Vad härligt att det har gått så fort för er, hoppas att det gör det för oss också. Relativt fort i allafall. Köpte som sagt ägglossningsstickor men de verkar inte fungera på mig. Har ju något oregelbunden mens fast nu de sista månaderna har den varit regelbunden konstigt nog. Nu känner jag att jag har ägglossning Så ska gå mer på det än köpa stickor som inte verkar fungera.
Gör ju inget om det inte går på direkten även om det skulle vara kul. Vore skönt att bara låta det komma och köra men vill samtidigt så gärna ha ett barn
Har konstig molande värk i magen idag, borde vara ägglossningen. Hade sex med killen i söndags och kan ju knappast känna av någon befruktning eller är det möjligt? Hm... konstig molvärk bara...
Kände ni något vid befruktning eller tror ni mer att jag har ägglossning?
Ja precis, så har man lite koll Vi har inte försökt speciellt länge. Första försöket denna månad. Om man tänker att man aktivt planerar och försöker vid själva ägglossningen. Innan dess har vi visserligen haft oskyddat och tänkt mer "händer det så händer det". Om man räknar in det så det ungefär ett halvår :)
Vi planerade att vi skulle försöka mer aktivt nu i höst eftersom jag studerar också och jag ville komma in längre i min utbildning innan. Nu om det blir en bebis så hinner jag gå halva terminen eller mer beroende på när jag blir gravid :) Hur länge sa du att ni försökt?