FiiiiiA skrev 2013-10-13 10:59:34 följande:
Vad roligt att ni vill följas åt :) Det är inget roligt alls med denna pcos. Men det är bara att kämpa på tyvärr :/ jätte jobbigt är det när man kommer i sådana svackor man mår dåligt hela tiden men känner dig extra värdelösare. Men nu är det allt våran tur tjejer på med jogging brallor och ut å gå :) vi ska och kommer att lyckas med detta:) varat pluss kommer snaart :) Igår hände det en grej är jätte oroligt över detta. Jag äter provera för att få mens. Har ätit det i två månader. onsdagen den 18 september tog jag provera fram tills fredagen 27 september. Fick min mens söndagen 29 september och slutade söndagen den 6 november. Nu en vecka senare får jag min mens igen ????? Vad är detta jag ska ju inte ha min mens förens om två veckor? Varför blir det så??
Nej, det med pcos är rent förjävligt. Jo man gör verkligen det, jag känner att min kropp sviker mig ganska ordentligt. Vilket känns mindre bra. Jo, nu känns det verkligen som att nu fan är det dags. Hur länge har ni försökt? Vi har anmält nu att få hjälp och det skulle ta 2-4 innan dom kontaktar en och bekräftar att anmälan kommit in och måste ner typ 4kg till dess. Det där med pronerar vet jag inte riktigt, jag åt det förut med sen ett och ett halvt år har jag haft regelbunden mens. I samband med att jag gick ner sju kg. Jag vet inte riktigt varför det blir så, hormonerna är i obalans kanske?