Cattis86 skrev 2013-10-09 22:17:56 följande:
Men en fråga bara, vad e d för attityder man har mot varandra här? Måste man skriva "Eh va..?" precis som att jag e dum i huvet och inte fattar nåt? Nu väljer jag vanlig välling som miljoner andra med mig gör, och jag tror att våran barnläkare kan avgöra bättre än vad du kan om vi ska ha vanlig välling..Detta är ingen glutendebatt och motståndare mot välling bör inte göra sig besvär och kommentera för d e inte d tråden handlar om..
Förlåt, men jag tyckte bara det lät så himla dumt när jag alldeles nyss länkat fakta som visade tydligt vad de två olika produkterna faktiskt innehåller... och så skriver du och säger raka motsatsen. Man kollar väl de länkar man får när man ber om råd, eller..?
Dina svar visar ju dock helt uppenbart att du öht inte är ute efter råd från kunniga. Du har inte tagit till dig av ett enda råd hittills. Du tycks bara vilja bli strykt medhårs, och då är det ju inte lätt...
Angående magen skrev du att han
har problem med magen, inte att han
hade när han åt ersättningen. Så hur är det egentligen? Krångel med magen i den här åldern beror ju trots allt ofta på gluten, mjölk eller mer sällan andra allergier. Så det måste ni naturligtvis utreda.